default-header

In memoriam: Andréa Hodges

Home Forums In memoriam In memoriam: Andréa Hodges

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #81075 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Hallo Hans,

    Oei , Harttabletten die je schildklierfunctie verknoeien, …. en is die studie gepubliceerd eigenlijk (met die negatieve effecten er bij)??
    Weet je nog welk medicijn dat was? (just curious).

    Thyrax en euthyrox bevatten allebei T4 (hormoon), maar het merk is verschillend. Wordt gegeven bij te weinig schildklierhormonen, misschien was je T4 (uit de thyrax) dosis te hoog voor je geworden en hebben ze het nu verlaagd naar 125 mcg (en hebben ze meteen ook maar een ander merk voorgeschreven)?

    Groetjes,
    Lisa 🙂

    #81081 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Hallo Hans,

    Oei , Harttabletten die je schildklierfunctie verknoeien, …. en is die studie gepubliceerd eigenlijk (met die negatieve effecten er bij)??
    Weet je nog welk medicijn dat was? (just curious).

    Thyrax en euthyrox bevatten allebei T4 (hormoon), maar het merk is verschillend. Wordt gegeven bij te weinig schildklierhormonen, misschien was je T4 (uit de thyrax) dosis te hoog voor je geworden en hebben ze het nu verlaagd naar 125 mcg (en hebben ze meteen ook maar een ander merk voorgeschreven)?

    Groetjes,
    Lisa 🙂

    #81087 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Hallo Hans,

    Oei , Harttabletten die je schildklierfunctie verknoeien, …. en is die studie gepubliceerd eigenlijk (met die negatieve effecten er bij)??
    Weet je nog welk medicijn dat was? (just curious).

    Thyrax en euthyrox bevatten allebei T4 (hormoon), maar het merk is verschillend. Wordt gegeven bij te weinig schildklierhormonen, misschien was je T4 (uit de thyrax) dosis te hoog voor je geworden en hebben ze het nu verlaagd naar 125 mcg (en hebben ze meteen ook maar een ander merk voorgeschreven)?

    Groetjes,
    Lisa 🙂

    #81076 Reageer
    rietbierens
    Deelnemer

    🙄 Hallo Hans,

    Ja we zijn dus niet de enige met een aparaatje in het lijf,dat is wel zo, maar het maakt je leven toch niet zoveel vrolijker toch, ik heb ook tabletten tegen een te snelle hartslag, een pacemaker tegen een slechte pompfunctie.
    soms weet ik niet wat beter zou zijn.
    over een aantal jaren moet dat ding ook weer vervangen worden en daar zie ik nu al tegenop, ik vind het vreselijik.hartelijke groeten riet.

    #81082 Reageer
    rietbierens
    Deelnemer

    🙄 Hallo Hans,

    Ja we zijn dus niet de enige met een aparaatje in het lijf,dat is wel zo, maar het maakt je leven toch niet zoveel vrolijker toch, ik heb ook tabletten tegen een te snelle hartslag, een pacemaker tegen een slechte pompfunctie.
    soms weet ik niet wat beter zou zijn.
    over een aantal jaren moet dat ding ook weer vervangen worden en daar zie ik nu al tegenop, ik vind het vreselijik.hartelijke groeten riet.

    #81088 Reageer
    rietbierens
    Deelnemer

    🙄 Hallo Hans,

    Ja we zijn dus niet de enige met een aparaatje in het lijf,dat is wel zo, maar het maakt je leven toch niet zoveel vrolijker toch, ik heb ook tabletten tegen een te snelle hartslag, een pacemaker tegen een slechte pompfunctie.
    soms weet ik niet wat beter zou zijn.
    over een aantal jaren moet dat ding ook weer vervangen worden en daar zie ik nu al tegenop, ik vind het vreselijik.hartelijke groeten riet.

    #78555 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Wij hebben vernomen dat vrijdag 16 april 2010 Andréa Hodges plotseling is overleden. Wij betreuren het dat dit op zo’n jonge leeftijd heeft moeten gebeuren.

    Namens Hartpatiënten Nederland en alle Hartgenoten wensen wij haar familie heel veel sterkte.

    Andréa was als Hartgenoot bekend als [url=http://www.hartgenoten.nl/hartgenoten/dimmelsdee]Dimmelsdee[/url]

    #85759 Reageer
    Tolletje
    Deelnemer

    [i]Ik ben geschrokken van het bericht over het overlijden van Andra.
    Ik wil haar man en dochtertje condoleren en heel veel sterkte wensen voor de toekomst.
    Ook voor de verdere familie en vrienden heel veel sterkte.
    Het is niet te bevatten, dat zij jong moest sterven en er geen getuigen van mocht zijn, hoe haar dochtertje zich gaat ontwikkelen. Ik hoop dat zij dit van een ander plekje wel mag aanschouwen.
    Nogmaal heel veel kracht voor allen die achter blijven.

    Geertje[/i]

    #85760 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    ben even helemaal sprakeloos………..,

    mijn deelneming en:

    STERKTE voor jullie allemaal.

    Theo

    #85761 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Ik kreeg het er koud van, wat is dit erg! Andrea had toch nog hoop toen ze naar Leuven ging en nu is ze overleden. Verschrikkelijk, haar man en dochtertje die dit verdriet moeten dragen.. Ik wens ze met elke vezel van mijn hart heel veel kracht en sterkte toe.

    Margreet

    #85763 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    En dan kun je alleen maar heel erg stil zijn,
    maar waar haal ik mijn woorden vandaan.

    Veel sterkte

    Cesarina

    #85764 Reageer
    bloem
    Deelnemer

    Afschuwelijk, zo jong. Veel sterkte voor de familie.

    Andrea we missen een hartgenoot.

    #85765 Reageer
    whiz
    Deelnemer

    Bedankt voor alle steunbetuigingen, Helaas is Andrea vrijdag morgen in haar slaap overleden aan een hartstilstand. Morgen houden we een afscheidsdienst voor haar in hengelo en we missen haar ontzettend.

    Emilio Hodge

    #85766 Reageer
    Elsje
    Gast

    Wat een schok! Hier word je naar en koud van! Heel veel sterkte voor haar man, dochtertje en verdere familie.

    Elsje.

    #85767 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Emilio, ik wens jou samen met je dochtertje en verdere familie en vrienden heel veel sterkte.

    Anna Ellis

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
Reageer op: Reactie #81087 in In memoriam: Andréa Hodges
Je informatie: