default-header

Ik word gek

Home Forums Help?!? Ik word gek

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #80547 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo ik heb echt hulp nodig ik word helemaal gek van mezelf soms huil ik mezelf in slaap en durf niet te gaan werken.

    ik loop hier al 2 jaar mee rond de eerste paar weken had ik last van hartkloppingen en kleine steken ze hebben toen foto’s gemaakt niks gevonden ze zeiden dat ik me eigen te druk maakte in dingen heb verschillende onderzoeken gehad 2x met een hart kastje ( holter ) fietstest en naar me hart kleppen geluisterd maar wel een hart ritme stoornis niet schadelijk voor de rest vonden ze niks maar al mijn symptonen komen overheen met angina pectoris niemand gelooft mij en ik word door geen enkele dokter serieus genomen maar alles wat hier staat klopt sinds kort heb ik ook telkens een koud gevoel op mijn borst maar me borst zelf is warm kan dit echt? kun je je eigen echt zo gek maken dat je hier overal last van krijgt? ik ben naar de dokter geweest en ik krijg gewoon het antwoord ze hebben alles al onderzocht.. ik weet het niet meer

    #92986 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Dylan,

    welkom op het forum. Het is niet leuk als je klachten hebt en niet gehoord wordt. Ik kan nu wel zeggen ‘kom op’ maar jij maakt je zorgen. Is het duidelijk wanneer je de klachten krijgt? Na inspanning of na bijvoorbeeld een zware maaltijd? Is er misschien sprake van reflux (terugvloeien van maagzuur)? Dit kan namelijk ook pijnklachten op de borst (en tussen de schouderbladen) geven. Meestal worden pijnklachten op de borst het eerst gerelateerd aan het hart. Hyperventilatie? Komen er hart- en vaatziekten in je familie voor?
    Je kunt inderdaad door angst klachten krijgen maar het kan de klachten ook versterken. Angst is een slechte raadgever. De artsen hebben je niet gerustgesteld dat er iets met je hart aan de hand zou kunnen zijn. Ik vind dat het in eerste instantie de taak van je huisarts is om verder te kijken waar je klachten vandaan komen. Nu zit je in een vicieuze cirkel die een flinke impact op je leven heeft.

    Sterkte!
    Groet van Annemarie

    P. s ik heb je een privéberichtje gestuurd.

    #92987 Reageer
    dylan-bril@hotmail.com
    Gast

    Ja ze zeiden gelijk hyperventilatie maar ik heb het nog nooit gehad dat ik ineens een aanval krijg mijn klachten zijn eigelijk heel de dag door ze komen niet in aanvallen en ja mijn moeder is ook een hartpatient maar daar hebben ze mijn toen ik geboren was op na gekeken

    #92989 Reageer
    brandy
    Gast

    Hoi Dylan,
    Het is allemaal heel onbevredigend, je hebt immers nog steeds klachten
    Ik ben het met Annemarie eens,ga terug naar je huisarts ,en bespreek alles nog eens door
    Zoveel angst is niet goed,en je gaat in een spiraal naar beneden op deze manier
    Je kunt ook last hebben van CHRONISCHE hyperventilatie,en dan kun je dus idd last krijgen pijnprikkelingen en koude gevoel,moeheid etc
    Ik zou dat ook eens laten onderzoeken,chronische hyperventilatie gaat niet gepaard met aanvallen,maar zoals de naam al aangeeft is het een constante verkeerde manier van ademhalen,google daar maar eens op
    Veel sterkte ermee

    #92990 Reageer
    dylan-bril@hotmail.com
    Gast

    Hallo dankuwel voor je reactie.

    Ik ben al in therapie geweest voor ademhalingsoefeningen om aan mijn Hyperventilatie te werken maar dat heeft niet geholpen ik vind het gewoon heel vreemd dat ik dezelfde klachten heb als angina pactoris is het mogelijk al die klachten te hebben maar geen hartziekte?

    #92991 Reageer
    Cls
    Gast

    Ik heb je een privé bericht gestuurd

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #92991 in Ik word gek
Je informatie: