default-header

ik weet niet wat het is.

Home Forums Help?!? ik weet niet wat het is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79411 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo.

    Afgelopen zaterdag heb ik ongeveer een half uur goed hard gefietst. tegen het einde van deze rit kreeg ik ergens last van. maar ik kan er zelf niet helemaal uitkomen over wat het nou moet zijn.

    mijn hart klopte op dat moment redelijk snel, en na een aantal snelle slagen was hij even stil en dan een harde slag. ook krijg je er een raar gevoel bij. plus de ademhaling was veel dieper en intenser. dit duurde ongeveer 2 minuten. ik ben direct gestopt met fietsen en heb me gecontreerd op mijn ademhaling en hartslag om die zo snel mogelijk weer ”normaal” te krijgen.

    heeft iemand een idee ?

    #86240 Reageer
    blauwebaret
    Deelnemer

    beetje jammer dat er wel gelezen wordt maar niet gereageerd…..

    #86247 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik denk dat de bezoekers niet weten wat ze er mee aan moeten. Ik ook niet. Ik heb alleen boezemfibrileren als ritmestoornis maar dat voelt anders. Wat u beschrijft, klink me niet onbekend in de oren. Voorheen zou ik het als ‘gaat wel over’ afdoen maar nu ik hartfalen heb, zou ik er wel aan tillen. Was het niet gewoon even een onschuldig hartritmestorinkje die iedereen wel eens heeft? Als het niet te vaak voorkomt, zal het wel niet gevaarlijk zijn. Komt het vaker voor dan moet u er een keer naar laten kijken.

    #86256 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Het is ook heel lastig om hier een specifieke reactie op te geven.
    Er zijn dan natuurlijk ook wat vragen die aan jezelf moet stellen. Is het vaker voorgekomen?
    Fiets je vaker op een dergelijke manier of sport je?

    Het kan natuurlijk toeval zijn, het kan zijn dat het vaker is voorgekomen, maar dat je er toen minder bewust van bent geweest….
    Het kan natuurlijk zijn dat je inderdaad iets hebt en zeker als je twijfelt is het raadzaam om een arts te bezoeken.

    Sterkte, Job

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #86247 in ik weet niet wat het is.
Je informatie: