default-header

Ik stel me even voor

Home Forums Even voorstellen Ik stel me even voor

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #80530 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo, ik ben Kaatje, 43 jaar, moeder van 3 kinderen (14, 12 en 7 jaar) en heb op 26 juli jl. een hartinfarct en hartstilstand gehad. Zomaar uit het niets. Mijn partner kon mij gelukkig reanimeren en de AED was snel ter plaatse. Toch duurde het lang voordat mijn hart weer begon te kloppen.

    Ik ben gedotterd en kreeg 5 stents.

    Door de reanimatie zijn 2 ribben gebroken en is mijn lever doorboord. Na 1 week op de ic waar ik meerdere keren op het randje van de dood heb gelegen mocht ik naar de hartbewaking. Eerst knapte ik op, maar toen ging ik hard achteruit. Uit de CT Scan bleek dat ik veel vocht, gal en bloed in mijn buik had (2,5 liter) door de lekkende kapotte lever. Daarop moest ik nog een operatie (larascopie). Daarna knapte ik op, maar op afdeling traumatologie kelderde mijn hb en moest ik een bloedtransfusie. Gelukkig ging het daarna zo goed dat ik na 3 weken ziekenhuis ontslagen werd en nu thuis verder mag revalideren met ziekenhuisbed in de woonkamer.

    Ik sta dus nog helemaal aan het begin.

    Nu bleek vorige week dat ik een stolseltje in mijn hart heb bij het infarct, daarom moest ik overstappen op nieuwe medicijnen waar mijn darmen weer helemaal onrustig van worden (obstipatie).

    Ik hoop op dit forum mijn verhaal en vragen kwijt te kunnen, want het is echt een nachtmerrie waar we ons in bevinden. 🙁

    Groetjes, Kaatje

    #92879 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Kaatje,

    hartelijk welkom. Wat een verhaal, ben er stil van. En het is nog maar zo kort geleden. Je kunt hier zeker je verhaal kwijt en ik hoop dat je antwoorden op je vragen krijgt.
    Ik wens je een voorspoedig herstel.

    Heel veel sterkte,
    Annemarie

    #92880 Reageer
    Claudials
    Gast

    Wat verschrikkelijk moet dit voor je zijn. Ik wens je veel sterkte en een voorspoedig herstel.

    #92882 Reageer
    Peter65
    Gast

    Hallo kaatje wat een verhaal ik hoop dat je spoedig hersteld en kom gerust met je vragen we helpen elkaar hier graag Gr peter65

    #92883 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo Kaatje.
    Het is niet niets wat je in zo’n korte tijd hebt meegemaakt. Ons verhaal begint hetzelfde maar na de reanimatie door “onze ” mannen kreeg jij een heel vervelend vervolg. Jullie leven zal nu helemaal op zijn kop staan. Ik hoop dat je hier steun en antwoorden gaat krijgen . Herstel, lichamelijk en geestelijk , zal veel tijd nodig hebben.
    Beterschap en groetjes van Lotje.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #92882 in Ik stel me even voor
Je informatie: