default-header

Ik ben gereanimeerd en zoek lotgenoten

Home Forums Reanimatie Ik ben gereanimeerd en zoek lotgenoten

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80221 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik ben in de trein van Hoorn naar Amsterdam door medereizigers en een conducteur gereanimeerd en ben toen begonnen aan leven 2.0 , Wie heeft dezelfde dingen meegemaakt en wil er eens over praten?

    #90700 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Hallo Jan
    Ik heb dit niet meegemaakt ,maar heb wel geheel onverwacht na dieverse onderzoeken een bypass operatie ondergaan (3 omleidingen) en als dit niet op tijd was ontdekt was ik er misschien ook wel niet meer geweest.
    Ook ik zie dit als een Tweedekans die ik heb gekregen en daar ben ik nog dagelijks dankbaar voor. Je kijk op het leven verandert hierdoor enorm ,je beseft nu dat het zo maar ineens afgelopen kan zijn . Ik geniet van iedere dag en probeer me nergens meer druk om te maken ,want stress is altijd erg slecht . Trouw je medicijnen blijven nemen ,gezond eten en voldoende bewegen.
    Groetjes Ad

    #90703 Reageer
    rode
    Deelnemer

    Hallo Jan,
    Ik ben een lotgenoot van je. Het is mij 2 keer overkomen, 1 keer in de trein in Groningen en een keer op de camping op een Waddeneiland ruim 2 jaar geleden. Bekijk m’n profiel en als je meer wilt weten, stuur een privé berichtje.

    groet, Ali

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #90703 in Ik ben gereanimeerd en zoek lotgenoten
Je informatie: