default-header

ICD en hoge temperaturen

Home Forums ICD ICD en hoge temperaturen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #78984 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik ben sinds eind september 2008 ICD drager en heb de laatste paar dagen last van mijn kastje. Ik heb op dinsdag wat werkzaamheden in mijn tuin gedaan in mijn blote bast.
    Later voelde het kastje zeer warm aan, alsof je er een eitje op kon bakken.
    Kan en mag de ICD voor langere periode aan hogere temperaturen worden blootgesteld?
    Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

    Groeten,

    Erik

    #84048 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    Hallo Erik,
    Ik vind dat heel vreemd. Lijkt me serieus genoeg om hierover met de icd-technicus te bellen.
    Zou het niet eerder van inspanning dan v/d zon komen?

    Ik heb met mijn eigen pm ook wel eens in de zon gewerkt en gelegen, maar die geeft geen krimp. Zelfs niet na die recente smak op het asfalt en de daarop volgende operatie met verdoving op centimeters afstand. En dit terwijl die van mij meer dan 90% aktief is.

    Ik weet wel dat ICD’s en PM’s ongevoelig zijn voor de vrieskou.
    Zou dan in feite ook moeten opgaan voor hogere temperaturen.

    Lijkt me geen prettig gevoel.

    groeten,
    Theo

    #84107 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Hoi Erik,
    Is het geen wondpijn? Wanneer je beweegt gaat je icd ook bewegen. Hierdoor schuurt de icd over de wond(pocket). Branderig gevoel op de plaats waar de icd zit? Soms heb je er last van en dan tijden weer niet.
    Ik heb nu ruim 30 jaar een pm en herken het wel. Was het tuinieren toch een beetje teveel van het goede?
    Je kunt jezelf ook aanleren om met je andere arm te werken. Doe ik ook en dit gaat prima.
    Succes,
    Anna Ellis

    #85456 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    Hoi erik
    Ik ben lid van de icd drager hyves en daar stond ook een verhaal van iemand die dat had ze heeft hem afgedekt met een koude washand en dat scheen wel te helpen.
    Zelf heb ik die ervaring nog niet gehad ik heb hem pas sinds 13 januarie.
    Wellicht zo stond daar ook ligt dat ook aan de plek waar hij zit zit hij net onder de huid of onder de borstspier
    groetjes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #84048 in ICD en hoge temperaturen
Je informatie: