default-header

icd

Home Forums Hartfalen icd

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #78837 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo,

    ik ben Ann, 47 jaar en sedert 2 jaar heb ik gedilateerde cardiomyopathie: vergroot en verzwakt hart
    sedert 1O februari heb ik een icd
    is er iemand die hier ervaring mee heeft?

    #84016 Reageer
    ikke
    Deelnemer

    hoi ik ben 40 en heb hetzelfde,veroorzaakt door een griep virus die me hartspier heeft beschadigd,pomp functie van 20%.Bij mij is op 11 juni jl een icd geplaats.
    Sindsdien ben ik weer gaan sporten ,zwemmen,fietsen aquajoggen,dus conditioneel ga ik de goede kant op,,maar blijft vreemd,bij mij is hij ook duidelijk zichtbaar,want ik ben heel tenger

    gr jolanda 🙂

    #84329 Reageer
    ikke
    Deelnemer

    Hoi ik ben 40 en heb ook cariomyopathie,dit komt door een infectie deze heeft me hartspier beschadigd,Ik heb een pompfunctie van 20% en daardoor een icd gekregen in juni09.Dit is me reuze meegevallen en ik doe nu weer alles voordat ik ziek werd,ben wel sneller buiten adem,maar verder vond ik alles reuze meevallen

    gr jolanda

    #84684 Reageer
    boempot
    Deelnemer

    ik ook 42 jaar op 27/11/2008 heb ik zware vf gedaan werd verschilde malen gereanimeerd
    met een overlevingskans van 1 persend lag ik 13 dagen in coma in veurne ben dan naar Brugge getransporteerd verbleef daar tot 23 dec heb het ziekenhuis verlaten tegen de wil van de dokters in moest een i c d hebben zeiden ze wat was dat uitleg kreeg ik nauwelijks was wel thuis in de wereld van de d m h ben zelf 13 ambulancier geweest bij de dienst 100 pas toen ik thuis de tekst en uitleg kreeg van de huisarts gingen de bellen aan het ringelen op 07/01/2009 kreeg ik mijn i c d sindsdien gaat het wel maar niets is meer als vroeger gisteren mijn mijn nr 8 van vf gedaan hat mij te druk gemaak en de i c d greep in amai doet dat pijn zeg nu heb al gans de dag pijn in mijn schouder waar mij icd zit is dat normaal?
    mvg boempot
    e-mail kater-@telenet.be

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #84684 in icd
Je informatie: