default-header

icd

Home Forums ICD icd

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #78821 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo ik ben nieuw hier maar zijn er ook mensen de een icd hebben en wat zijn hun ervaringen daar mee.
    gr anja:)

    #83114 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Anja,

    Als je even omlaag scrollt op de Forum pagina vind je een speciaal Forum voor ICD’s en ervaringen daarmee. [url]http://www.hartgenoten.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=29&func=showcat&catid=64[/url]
    Daarnaast kan je heel erg veel vinden in hartverhalen van hartgenoten.
    Op het forum is een zoekfunctie waarmee je specifiek in het forum kan zoeken naar ICD e.d. maar ook bovenaan de pagina is een algemene zoekfunctie voor de hele site.

    Ik wil het forum een beetje overzichtelijk proberen te houden dus ik zal binnenkort het door jou aangemaakte onderwerp verplaatsen naar het ICD forum.

    Maar ik hoop natuurlijk dat je eerst vindt wat je zoekt.

    Groetjes en succes op hartgenoten.nl 😀

    #83205 Reageer
    aima
    Deelnemer

    goedemorgen. Ik heb sinds kort een icd gekregen, voorheen een pacemaker, ik ben een beetje teleurgesteld want daarvoor had iik naast hartritmestoornissen ook een hele slechte pompfunktie Daardoor hele zware vermoeide benen. Dat zou veel beter moeten gaan na de implantatie van een icd. niet dus nu moet ik deelnemen aan de hartrevalidatie. hopen dat dat soelaas bied. Ik heb een icd met 3 elektroden en als ik op mijn linkerzij ga slapen krijg ik de hele tijd schokjes die voel je wel maar zijn niet pijnlijk. Je zult een verdikking onder je huid zien zitten. In het begin voel je hem ook zitten maar dat verdwijnt in de loop der tijd. Ik weet niet waarom jij een icd moet krijgen. Maar over de ingreep hoef je je niet bang te maken, dat gaat onder plaatselijke verdoving . succes en sterkte met je icd groetjes judith

    #83206 Reageer
    icder
    Deelnemer

    hallo judith,
    ik heb mijn icd sinds 3-12-2008 en heb denk ik dezelfde als jij ook 3 draads, mijn pompfuctie is 10/15% en tegen mij zeiden ze ook dat mijn conditie snel zou verbeteren
    nu na 3 maanden kan ik zeggen het heeft ( nog niets) geholpen.en bij mij is de icd gekanteld, zolang ik het vol kan houden moet hij zo blijven zitten plus zit de draad die onderaan zit tegen mijn middenrifspier aan je voelt dan de heletijd een tikje dat best irritant
    is ook dat willen ze zolang zo laten anders moet het litteken weer open.
    ik ben geimplanteerd in leiden maar moet in roosendaal naar de cardioloog voor controlles
    zoals je ziet er gaat overal wel eens wat mis maar de meeste mensen hebben er geen last van, en het accepteren natuurlijk is ook belangrijk maar zover ben ik nog niet.
    ik weet niet of je ook op hyves zit, ik wel en daar heb je diverse site’s voor icddragers,
    misschien kom ik je daar wel tegen en anders hier ofzo.
    bedankt voor je reactie en tot later.
    gr anja.

    #83209 Reageer
    willem62
    Deelnemer

    Ik hoor inderdaad van mensen met een ICD dat hun conditie stukken beter is.
    Dit wel in een zeer korte tijd als ik dat van mij vergelijk.
    En wat je zeg is ook juist je moet het accepteren dan gaat het allemaal wat makkelijker ook voor jezelf en omgeving.
    Wel verveeld voor jou dat die icd gekanteld is hopelijk pakken zij dit binnenkort aan.
    Ik wens je uiteraard veel sterke en succes toe.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #83114 in icd
Je informatie: