default-header

Hypotheek afsluiten

Home Forums Algemeen Hypotheek afsluiten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #80765 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goedendag
    We hebben een koopwoning, hypotheek is afgesloten voordat ik te horen kreeg dat ik het Brugada syndroom heb.
    We zouden willen verhuizen, maar krijg je wel een hypotheek en levensverzekering ?
    Weet iemand hoe dat zit?
    Ik heb nog geen ICD, dat zal waarschijnlijk wel nodig zijn als het tot uiting komt.

    Alvast bedankt

    #93840 Reageer
    myra
    Deelnemer

    Ja lastig….

    Maar je hebt nu al een hypotheek, deze kun je meenemen als je gaat verhuizen lijkt me, je kunt  Vereniging Eigen Huis misschien eens bellen,weet niet of je daar op bent geabonneerd,kost nog geen 3 tientjes per jaar ., Zij hebben ook een juridische afdeling, kun je eens informeren

    Info adviescentrum 033-4507750

    #93847 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Chantal,

     

    Ik zal dit voor je uit gaan zoeken, wij hebben hierover in het verleden een artikel gepubliceerd in ons HartbrugMagazine.

    Ook kun je al vast op onze site een aantal verhalen lezen van hartgenoten m.b.t. het afsluiten van een hypotheek. Als je bij de zoekfunctie hypotheek intypt dan krijg je deze artkelen allemaal te zien.

     

    Anneliese Wijers-Barten

    St. Hartpatiënten Nederland

    #93851 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Chantal,

     

    Als je een hypotheek wilt afsluiten vraagt de hypotheekverstrekker bij chronisch zieken om een overlijdensrisicoverzekering. Dit heeft meestal een hogere premie tot gevolg. Afhankelijk van de mate van risico op overlijden kan de hypotheek zelfs geweigerd worden. Er kunnen allerlei factoren meespelen.

    Hoe ernstig is je afwijking

    Ben je de laatste tijd wel/niet ziek geweest

    Heb je een vastebaan of niet

     

    Het beste kun je contact opnmen met een hypotheker. Deze kan voor je uitzoeken welke hypotheekverstrekker het beste bij jou past. Ook kan hij je advies geven over het mee overnemen van je oude hypotheek.

     

     

    Anneliese Wijers-Barten

    Hartpatiënten Nederland

     

     

    #93855 Reageer
    myra
    Deelnemer

    Had hier ook een berichtje geschreven over HARTERAAD, een andere website voor hartpatiënten

    maar dit is hier verwijderd?

    Ga naar harteraad,helemaal naar beneden scrollen,dan zie je staan :Leven met

    En dan geld en verzekering aanklikken…

    #93856 Reageer
    myra
    Deelnemer

    ?

     

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #93856 in Hypotheek afsluiten
Je informatie: