default-header

Hulp bij reanimatie

Home Forums Reanimatie Hulp bij reanimatie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79412 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste Mensen,
    Ik ben een beetje een ambassadeur aan het worden van de Nachtwacht LUNA. Zelf heb ik begin dit jaar al direct bij de introductie van het product gebruik gemaakt van de speciale aanbieding van onze stichting. Ik kocht het product omwille van de nachtelijke bewaking, een beetje rust in de tent, en het heeft geholpen.
    Aangestoken door mijn enthousiasme heeft mijn reanimatie-trainer het produkt uitgeprobeerd en folders uitgedeeld op zijn cursus. Zijn advies naar patienten is om vooral de cursus te doen, en te blijven doen(!), en bij voortdurende onrust het product uit te proberen. Aanschaffen hoeft niets eens, je kunt nu ook huren.
    Nou sprak ik hem laatst weer, en vertelde hij mij dat hij was gebeld door een mevrouw die hem wilde bedanken. Het alarm was ’s nachts bij ze afgegaan en zij moest reanimeren. Eerst 112 gebeld natuurlijk, en daarna vertelde het apparaat precies wat ze moest doen. Dankzij de training van de cursus heeft ze het goed volbracht. Mooi toch?!

    #86257 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Het is zeker aan te bevelen dat mensen op de een of andere manier iets leren over reanimatie. Het volgen van een BLS of ALS (basic life support of Advanced life support) cursus is ook echt aan te bevelen.
    De Nachtwacht Luna begeleidt de gebruiker ook tijdens een reanimatie maar ook met andere handelingen.
    Maar zo zijn er meer producten die een goede begeleiding kunnen bieden. Zo zullen we binnenkort waarschijnlijk ook wat meer aandacht besteden aan dergelijke producten op deze site

    Groeten, Job

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #86257 in Hulp bij reanimatie
Je informatie: