default-header

homeopatische middelen

Home Forums Recepten en tips homeopatische middelen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #80787 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ja controleren, maar ik vind dat de dokters nogal nuchter doen over erfelijkheid dat er dus niet veel aan erfelijkheid wordt gedaan, ervaring hiermee ❓

    #80788 Reageer
    Leonardo
    Deelnemer

    Beide ouders zijn aan een hartinfart overleden, mijn huisarts heeft nooit het nut van een dergelijke screening in een tijdsbestek van15 jaar bij mij willen inzien, gedurende die tijd voelde ik wel klachten maar waren voor hem té vaag.
    Godzijdank werden mijn klachten uiteindelijk door een “vervangend arts” wél serieus opgepakt, direct een screening. Al snel duidelijkheid: 3 bypasses waren nodig, want dotteren ging al niet meer,..een blijvend vertrouwen in zo’n huisarts had zeker mijn dood betekent.

    #80789 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    mijn zus en ik kunnen erover meepraten,hetzelfde als u aangeeft, je wordt wel an het kastje naar muur gestuurd, gelooft wordt je pas als er iets gebeurt
    wat een geluk dat die andera arts er iets mee heeft gedaan

    #78526 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Mijn man is geopereerd aan zijn hart. Drie omleidingen.
    Nu heeft hij last van zijn keel van de intubatie.. Veel hoesten. Mag je dan keelspray gebruiken van dr.vogel.

    #81617 Reageer
    Roland
    Gast

    Ik zou u willen adviseren dit met de apotheker te overleggen. Het is bekend dat homeopathische middelen de werking van reguliere medicatie kan beïnvloeden. Overigens kan het hoesten ook een bijwerking van hartmedicatie zijn.

    Een voorspoedig herstel voor uw man gewenst. En voor u als partner ook sterkte.

    #93482 Reageer
    Tije
    Deelnemer

    Natuurlijk! Gezien homeopatische middelen op geen enkele wijze van invloed zijn op je gezondheid, kun je ze gerust gebruiken. Er zijn dus geen negatieve, maar ook geen positieve effecten te verwachten.

    #93487 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Hocus pocus

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #81617 in homeopatische middelen
Je informatie: