default-header

Hoe beoordeelt u uw meest recente ziekenhuisbezoek?

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Hoe beoordeelt u uw meest recente ziekenhuisbezoek?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #81311 Reageer
    jordi
    Deelnemer

    hallo Arianne,

    Ik heb gisteren gehoord dat een hartoperatie onvermijdelijk is. Ruim een jaar geleden is een lekkage aan de mitralisklep geconstateerd. Afgelopen jaar werd ik steeds meer moe, heb ook problemen om mijn werk vol te houden. Misschien kunnen we een keer chatten. Ben je trouwens al wel bij de cardioloog geweest en heb je de diagnose ‘lekkende hartklep’ gekregen?

    Groetjes en succes.

    Alexander

    #81310 Reageer
    Daggie
    Deelnemer

    Hallo Arianne,
    In 2003 begonnen bij mij ook de hartkloppingen en de overslagen duurde niet veel langer voordat zij ook kwamen! In het begin had ik er nog niet zo last van, totdat ik ook in rust mijn hartslag continu voelde, bonkte af en toe mijn lichaam uit. Voornamelijk die “overslagen” oftewel de PVC’s, waren erg hinderlijk! Pas in 2009 ben ik ermee naar de spoedeisende hulp mee gegaan en door een echo kwamen ze erachter dat ik cardiomyopathie heb (een verwijde linker hartkamer met licht lekkende mitralisklep), ontstaan waarschijnlijk door een virus. Vraag zonodig om een echo, want daar kunnen ze meer op zien! Of om een holterkastje waar je 24 uur mee rond moet lopen, zodat ze een totaal beeld hebben! En vraag om een second opinion als je het allemaal niet vertrouwt. Cardiomyopathie komt vaker voor dan men denkt!
    Succes ermee en sterkte

    #81312 Reageer
    manuela379
    Gast

    ik heb meer last van me hart als het heel warm is op dat moment ben ik niks waard, ik heb ook altijd het probleem gehad dat als ik na de arts ging alles weer goed was

    #78610 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste lezer,

    Hoe oordeelt u over uw meest recente verblijf in een ziekenhuis? Deze vraag staat centraal in een onderzoek dat ik verricht voor het Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen. Ik wil u vragen om ten behoeve van dit onderzoek de volgende vragenlijst in te vullen:

    http://www.thesistools.com/web/?id=513694

    Het gaat hierbij om een verblijf als patiënt; niet als stagiair of werknemer. Evenmin om een bezoek aan een patiënt. Bij een ziekenhuisbezoek wordt gedoeld op een operatie of ingreep.

    Het invullen van deze enquête zal minder dan 10 minuten duren en is anoniem. De resultaten zullen gebruikt worden om adviezen uit te brengen aan ziekenhuizen voor het verbeteren van hun zorg. Mocht u van het artikel een exemplaar willen, dan kunt u dit aangeven in de enquête.

    Met vriendelijke groeten,

    Cedric Stalpers,
    docent onderzoeksmethoden
    Fontys Economische Hogeschool Tilburg
    https://www.fontys.nl/

    #93473 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo Cedric,
    Ingevuld !
    Succes met het onderzoek.
    Groetjes, Lotje.

    #93475 Reageer
    Czar
    Gast

    En dat ga je hier vragen?
    Dan krijg je toch geen objectief beeld.
    Ik wordt schijtziek van al die internet-onderzoekjes met waarde nul-komma-nul.

    #81675 Reageer
    Ziekenhuisstudie
    Gast

    Beste Czar,
    Het spijt me dat u zo kritisch oordeelt over mijn onderzoek. Tegelijkertijd begrijp ik uw kritiek ook wel: mijn vader (ook hartpatiënt) raakte soms eveneens geïrriteerd van ellenlange vragenlijsten. Daarom heb ik mijn vragenlijst bewust kort en bondig gehouden. Graag overtuig ik u van de waarde van mijn onderzoek door u, over enkele maanden, het definitieve artikel te doen toekomen. Indien u dit wilt ontvangen, stuur u me dan s.v.p. een persoonlijk bericht.
    Met vriendelijke groeten,
    Cedric Stalpers

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #81675 in Hoe beoordeelt u uw meest recente ziekenhuisbezoek?
Je informatie: