default-header

Het leven voor, tijdens en na mijn openhartoperatie

Home Forums Boeken Het leven voor, tijdens en na mijn openhartoperatie

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #80900 Reageer
    A.P.A.STAPS
    Deelnemer

    Ik heb de foto,s eens beken er staat ons iets moois te wachten. Ik geniet er nu al van.
    trouwens ik had niets anders verwacht het is altijd voor 100% verzorgt met Wim als chaufeur en Piet en Toos als begeleiding kan het niet beter.
    Ad en Corrie Staps uit Tilburg

    #80905 Reageer
    A.P.A.STAPS
    Deelnemer

    Ik heb de foto,s eens beken er staat ons iets moois te wachten. Ik geniet er nu al van.
    trouwens ik had niets anders verwacht het is altijd voor 100% verzorgt met Wim als chaufeur en Piet en Toos als begeleiding kan het niet beter.
    Ad en Corrie Staps uit Tilburg

    #80892 Reageer
    A.P.A.STAPS
    Deelnemer

    Ik heb de foto,s eens beken er staat ons iets moois te wachten. Ik geniet er nu al van.
    trouwens ik had niets anders verwacht het is altijd voor 100% verzorgt met Wim als chaufeur en Piet en Toos als begeleiding kan het niet beter.
    Ad en Corrie Staps uit Tilburg

    #78535 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik ben 38 jaar jong en krijg te horen dat ik een hartafwijking heb. Twee jaar lang bezoek ik ziekenhuizen om uiteindelijk een openhartoperatie te ondergaan. Ik beschrijf mijn ervaringen, gevoelens en mijn veranderende levensinstelling voor, tijdens en na mijn openhartoperatie. Wanneer u of een naaste een soortgelijke operatie ondergaat, dan deel ik graag met u mijn ervaringen. Ervaringen, die ik en mijn vrouw toen graag hadden willen weten.

    Mijn boek “Recht uit het hart – het leven voor, tijdens en na mijn openhartoperatie” is door meerdere patiënten gelezen die helaas ook deze operatie moesten ondergaan. Ze gaven allen aan dat het boek hun geholpen heeft in de voorbereiding en verwerking. Ik ben benieuwd naar uw reactie.

    Voor meer informatie zie [url=http://boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=5571][/url] http://boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=5571

    Alvast heel veel sterkte maar vooral veel levensgeluk!

    Maurice van der Meché

    #92629 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo Maurice,
    Heel mooi dat je een boek geschreven hebt over jouw ervaring en misschien heeft het jou en andere mensen geholpen . Ik weet echter niet of dit forum de juiste plek is om jouw boek van € 17,45 te promoten. Wij zijn hier om elkaar te helpen met vragen en adviezen.
    Ik begrijp dat je een vervelende weg bent gegaan en wens je veel geluk.
    Groetjes, Lotje.

    #92630 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Forumleden betalen slechts de verzendkosten.

    #92631 Reageer
    Lotje
    Gast

    Jacob, dat zou moeten kunnen !! 🙂
    Als ik het boek in het winkelwagentje leg vragen ze toch echt € 17,45 [ verzendkosten nog niet meegerekend]. Heb het weer uit het winkelwagentje gehaald en terug in het schap gezet. 😉

    #92632 Reageer
    animal
    Gast

    Ik heb ook een boekje geschreven ,voornamelijk over mijn ziekenhuis ervaring .
    Is maar 19 a4 kantjes en je krijgt het bij mij gratis via de email.

    #92633 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    we zijn het er weer allemaal over eens, verdienen aan je lotgenoten is niet netjes.

    #92634 Reageer
    mmeche
    Gast

    Hoi Lotje,

    Ik heb het boek geschreven voor lotgenoten. Ik had er zelf toendertijd behoefte aan. Vandaar dat ik de ervaringen beschreven heb en naar een uitgever heb gebracht. De uitgever heeft er tijd en geld in geïnvesteerd, vandaar dat het geld kost.

    Om het te kunnen delen, lijkt mij dit platform, onder de rubriek boeken, juist een goede mogelijkheid.

    Wanneer iemand daar baat bij heeft, dan is mijn doel al geslaagd. Het boek geeft vele antwoorden op vele (onbekende) vragen. Daar is deze site toch voor?

    En wanneer de ervaringen van animal voor iemand zinnig is, uitstekend.

    Nogmaals ik had er behoefte aan. Misschien anderen ook!

    #92635 Reageer
    animal
    Gast

    Ik ben in het ziekenhuis gaan schrijven ,eigenlijk omdat ik bang was te vergeten wat ik allemaal mee maakte op dat moment en de vooraf gaande weken van onderzoeken. Het was voor mij ook mijn eerste ziekenhuis ervaring .
    Het is ook een manier van verwerken . Ik heb het ook in geprinte vorm in het ziekenhuis afgegeven zodat het personeel van de cardiologie afdeling kon lezen hoe ik als patient alles had ervaren . Ook verschillende lotgenoten heb ik het gemaild.
    Maar het is geen officieel iets ,het is gewoon wat ik heb meegemaakt en hoe ik het heb ervaren> Dus geen wetenschappelijk stuk waar dingen beschreven worden die bij iedereen zo gaan., ,en dat zal bij u ook wel zo zijn.
    Misschien hebben er mensen iets aan .

    #92636 Reageer
    Lotje
    Gast

    @ Maurice,
    Lees even mijn privébericht bij jouw profiel.


    @Animal
    ,
    Er zijn inderdaad meer mensen die alles op papier zetten.
    Heel goed als je het dan beter kunt verwerken en als je andere mensen hiermee kunt steunen is dat geweldig fijn.
    Ik heb dat niet gedaan met gevolg dat ik nu sommige dingen vergeten ben en zie dat niet als een nadeel.
    Ieder op zijn eigen manier als het maar geen commercie wordt.
    Groetjes, Lotje.

    #81624 Reageer
    Jeannette428
    Gast

    Ik vind het echt knap hoor animal dat je alles hebt opgeschreven. Mijn hoofd stond er helemaal niet naar. Ik heb wel opgeschreven wie er langs is geweest en welke onderzoeken enzo.

    #128506 Reageer
    mats
    Gast

    ik heb voor hartproblemen 3 keer in het ziekenhuis gelegen eerste 2 keer voor een stent operatie 4 stuks heb ik gekregen .
    en na 3,5 maanden naar de huisarts om te verwijzen naar het ziekenhuis omdat ik voelde dat alles weer verstopt was ,
    na catarisatie bleek dat ik gelijk had binnen 3 dagen geopereerd in amsterdam alle lof trouwens voor de doktoren en verpleegsters
    en verplegers met vriendelijke groet Mats

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
Reageer op: Reactie #92633 in Het leven voor, tijdens en na mijn openhartoperatie
Je informatie: