default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Home Forums Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 308)
  • Auteur
    Berichten
  • #89967 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi, nou dat is zeker fijn dat je (misschien) geen hartpatiënt meer bent.
    Dat zou ik zelf ook leuk nieuws vinden en ook melden maar helaas,,,
    fijne zondag en geniet allemaal van het lekkere weertje !
    Hartelijke groetjes van Jany.

    #89968 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    @Zomaar,
    dit is toch hartstikke goed nieuws! :laugh:

    Geniet ervan.

    #89969 Reageer
    zomaar
    Gast

    Ik ben ook helemaal gelukkig! Ik ben pas 34 en wat zou het zijn als ik nu al hartpatiënt ben..

    Kusss Zomaar!

    #89970 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Als je het zo bekijkt, is ook wat voor te zeggen.
    Gefeliciteerd met je exhartpatient zijn.

    #89971 Reageer

    Ach het is toch allemaal goed bedoeld! En ik moet niet te vroeg juichen. Nu gaat het goed maar wat zal volgende week brengen?

    #89972 Reageer

    Ik heb gewoon geluk. Ik heb 2 hele goede artsen achter me. Dr. Hemels van het Rijnstate in Arnhem en Dr. Wijffels in Nieuwegein. Die hebben me gefixt!

    #89973 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    @Zomaar, gewoon genieten van iedere dag en niet te ver vooruitkijken.

    Groetjes,
    Annemarie

    #89974 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hoi Zomaar,

    Wat is dit een heerlijk nieuws voor je.
    Wat kun je hier gelukkig mee zijn.

    Inderdaad kijk niet te ver vooruit.
    Geniet van het nu.

    Warme groet,
    Lydia

    #89975 Reageer

    Ja, klopt zowel in het Rijnstate ziekenhuis als in het St Antonius in Nieuwegein doen ze alles wat ze kunnen. Met als resultaat dat het nu echt heel goed met mij gaat,

    Ik hoop dat jullie ook goed geholpen worden. Oplossingen zijn er!

    #89976 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Afgelopen vrijdag ben ik dan begonnen met vrijwilligers werk.
    Mijn maatje zat al ongeduldig bij een open raam op mij te wachten.
    We zijn naar “de Bosruiter”geweest . Dat is een vogelspeciaalzaak waar ik altijd vogelvoer haal. Was erg leuk want er is ook een soort parkje met andere dieren.
    Dinsdag ga ik met een ander maatje fietsen ,waarschijnlijk naar het gemeentehuis want hij moet een nieuwe identiteitskaart hebben.
    Het voelt erg goed om voor deze mensen iets te kunnen betekenen en te merken dat ze blij met je zijn.
    Het heeft met werken eigenlijk ook helemaal niks te maken.
    Groetjes Ad

    #89977 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Morgen ga ik weer met mijn buurman naar de fitness. Dit is bij een fysiotherapeutenpraktijk en inmiddels hoor ik zo’n beetje bij de inventaris. De buurman is met zijn vrouw 2 weekjes op vakantie geweest en heeft genoten van zon, zee en strand. Ik had aangeboden de koffers te dragen maar helaas…..het thuisfront zei me niet te kunnen missen. 😉
    Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat op de fitness. Waarschijnlijk zal hij weer steunen en kreunen, mét pretoogjes, omdat ik het gewicht te zwaar heb ingesteld en moet ik af en toe een beetje smokkelen met de gewichten. Het is niet alleen een kwestie van fysieke kracht, ook moet hij zijn koppie erbij houden want hij moet de series die hij maakt tellen. In gedachten tel ik mee en verwonder me er steeds weer over dat hij sneller klaar is met een oefening dan ik kan tellen. Als ik dan zeg dat hij nog een serie moet zegt hij dat het komt omdat hij Alzheimer heeft, overigens met een glimlach van oor tot oor.

    En dit is waar ik het voor doe. Een stukje voldoening.

    Groet,
    Annemarie

    #89978 Reageer
    zomaar
    Gast

    Ik moet wel werken. Ik heb een hypotheek en kan mijn rekeningen gewoon niet betalen van de ZW uitkering waar ik tot voor kort van moest leven. Maar dat werken lukt nu gewoon weer! Ik ben ICT consultant dus dan moet je het hele land afreizen. Nu is dat gelukkig weer mogelijk en hoef ik niet meer mijn handje op te houden bij familie en vrienden. Nu is het gewoon weer echt vol gas leven! En als ik die ablatie niet had gehad was het niet mogelik geweest. Ik heb er lang om moeten zeuren bij het ZH want ze dachten dat het met medicijnen wel op te lossen was. Maar ik ben blij dat ik doorgedramd heb voor die ablatie want dat was toch een betere oplossing dan of amiodaron slikken of 320mg sotalol. Nu kan je me gewoon alles laten doen. Ren zo 3 trappen op of ga de hele dag iets actiefs doen. Geen probleem nu!

    Sommige mensen zeuren over het zorgstelsel in NL maar ik weet zeker dat we zo’n beetje de beste zorg ter wereld hebben. Ok in Duitsland is het ook goed, maar een maat van me woont daar en betaalt 400 euro per maand! Dus zo slecht hebben we het hier nog niet. En onze cardiologie heeft een enorm hoog niveau. De mensen die mij geholpen hebben geven les aan andere cardiologen in de VS nota bene.

    Groetjes,

    Zomaar

    #89979 Reageer

    Het enige mooie aan een hartkwaal is dat je dingen die je normaal gewoon kon na genezing ineens niet meer vanzelfsprekend vind en dat ook kan waarderen ineens.

    Ik hoop dat jullie net zo makkelijk herstellen als ik!

    Groetjes,

    Zomaar

    #89980 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Inderdaad ,je gaat alles meer waarderen ,en probeert te genieten van iedere dag en van de kleine dingen. Je kijk op het leven is veranderd.
    Ook heb je meer begrip voor de kwalen van andere mensen .
    Het emotionele wat bij een hartkwaal mee komt maakt je vaak een ander (beter) mens.

    Groetjes Ad

    #89981 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hallo zomaar, wat fijn dat het zo goed met je gaat, lekker ervan genieten, want niemand weet wat er morgen of volgende week gebeurt, en misschien is dat maar goed ook, lekker genieten van het nu.
    Lieve groet Nesia.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 308)
Reageer op: Reactie #89980 in Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar
Je informatie: