default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Home Forums Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 308)
  • Auteur
    Berichten
  • #89907 Reageer
    ilze
    Gast

    Vorige week de mooie woorden mogen horen, dat ik even 3 maanden niet welkom was in het ziekenhuis, niet bij de internist, niet bij meneer de cardioloog, en weet je wat, ik ga me daar maar eens een keer aan houden 😆

    #89908 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Mooi nieuws, Ilze. Even een time out.

    Groetjes,
    Annemarie

    #89911 Reageer
    rode
    Deelnemer

    Hallo allemaal,
    Heerlijk, wat ik gelezen heb over leuke en fijne dingen op deze side.
    Ik geniet al jaren van het leven zoals het komt. van de leuke en fijne dingen dubbel genieten en de rest maar accepteren. We hebben pas ons 45 jarige trouwdag gevierd met onze (klein)kinderen. Dus er zijn meer van het uitstervende ras. Het was een heerlijke dag. Blij dat we het konden vieren en wat ons het meeste ontroerde, dat we een groot formaat foto kregen met de kinderen erop. Dit feest was 8 juli. We hebben de dag afgesloten met een etentje, en met drukke kleinkinderen (3 tot 7 jaar) kom je wel eens voor verrassingen te staan.
    Ik zat met m’n ellenbogen op de tafel, commentaar van de oudste; “oma, dat mag hier niet, want het is hier heel deftig” en de jongste informeerde bij binnenkomst gelijk of ze hier ook een toetje hadden. Van deze dingen geniet ik.
    groet Ali

    #89912 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Ali,

    inderdaad leuk deze topic. Zo zie je maar weer dat het leven niet ophoudt als je hartpatiënt wordt. Ik denk dat je veel bewuster leeft. Blijf genieten van alle mooie dingen die op je pad komen.

    Fijn dat ook jij de mooie momentjes wilt delen. :laugh:

    Hartegroet,
    Annemarie

    #89913 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hallo Ali,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je 45 jarig huwelijksdag.
    Ja ja wij behoren tot het ouderwetse volk, ik ben volgend jaar 45 jaar getrouwd, en we kijken er naar uit.

    Ja vindt je het leuk om op deze topic te schrijven?
    Het is weer eens iets anders als alleen over de gezondheid te praten…toch?
    Er is al ellende genoeg, maar ook best wel leuke dingen die je mag en kunt delen.
    Maakt niet waar het over gaat , je mag je hart hier luchten.

    Welkom Ali.
    Warme groet enheel fijn weekend.

    Lydia

    #89914 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hahahahahah Ja Nesia idd het ouderwetse volk.
    Die lief en leed samen hebben meegemaakt en voor het huwelijk heeft geknokt.
    Ik spreek uit ervaring, en heb er echt geen spijt van,hoor.
    Ben juist erg blij dat Hans en ik nog steeds samen zijn.

    Dan maar het ouderwetse volk.
    Ze zeggen wel eens , het is niet knap om zoveel jaar getrouwd te zijn .
    Het is gebrek aan initiatief nou jammer dan. Ik weet wat ik heb maar weet niet wat ik terug krijg. :kiss:

    Warme groet en heel fijn weekend.
    Lydia

    #89915 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hoi Jany ,

    Ja het zijn nare dingen als je je er op verheugd nog een klrinkindje te krijgen.
    Maar de natuur zal wel weten wat het doet….toch?
    Ik merk wel dat het mijn schoondochter en zoon heel veel doet.
    Ik heb zelf 4 miskramen gehad dus weet wel wat er ze heen gaat.
    Je verheugd je er op om het hartje te horen van je nieuwe kindje en dan blijkt dat er geen hartje meer is.
    Ook deze pijn zal toch moeten slijten.
    Bij mijn zoon en schoondochter.
    Over een poosje weet ik zeker dat er nog wel een kindje zal komen.

    Onze slaapkamer was 14 jaar geleden gedaan , en nu wilden we eens wat anders.
    Er is een gedeelte van de slaapkamer af( maar dat missen we niet hoor die was 5×5 meter) endaar heeft hij een inloopkast van gemaakt.
    Een groot gedeelte van de slaapkamer is al behangen en hij is nu de murenaan het verven heel heel heel licht turquase, want het behang achter ons bed is met grote turquase bloemen.
    Morgen gaat hij een gedeelte van het laminaat leggen dan kan de linnenkast worden verschoven en dan is de rest van de slaapkamer aan de beurt.
    Kan niet wachten tot het klaar is.

    Ik doe heel weinig ik zorg voor de innerlijke mens.
    Als ik iets kan doe ik het wel maar wel met mate.

    Warme groet
    Lydia

    #89921 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Wat ben ik nog een broekkie dan 🙂 zit nog maar op 25 jaar.

    #89923 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Ach joh jacob maak je geen zorgen.
    Komt allemaal vanzelf.
    Ja oke soms moet je een beetje sturen. 😉
    Maar idd je bent nog een lekker jong broekkie :side:
    Groetjes Lydia

    #89960 Reageer
    catootje
    Deelnemer

    Leuke dingen delen en weer kunnen doen, Zo ben ik er weer er op uit geweest, dat heb ik een aantal jaren niet kunnen doen. Eerst via Hoorn naar Enkhuizen daar op de boot met de haren in de wind naar Medemblik, waar tot mijn verrassing een aantal koren lekker midden op de straat, zich van hun beste zang lieten horen. Vervolgens met de stoomtram weer richting Hoorn en verder huiswaarts. was de volgende dag niets waard maar dat had ik er voor over .Wat bleef was het trotse gevoel. :laugh: 😆 :blush:
    catootje

    #89961 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    En daar doe je het voor, Catootje. Het gevoel dat je leeft! Niemand die jou deze heerlijke dag af kan pakken.

    Hartegroet en een fijn weekend,
    Annemarie

    #89962 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Catootje wat heerlijk om te lezen dat je dit hebt kunnen en mogen doen.
    En wat zal dat mooi zijn geweest met al die koren op het plein.
    Ik kan alleen al genieten als je het zo schrijft.
    Warme groet, Lydia

    #89964 Reageer

    Hier ook eindelijk iets leuks!

    14 juni heb ik een PVI isolatie (ablatie van de longvenen) gehad in Nieuwegein. Alhoewel ik eerst complicaties had heb ik nu een supergoed hartritme en is mijn conditie weer helemaal goed. Ik ben weer gaan werken, kan weer sporten en alles doen wat ik vroeger deed. Geen overslagje, extraslagje geen atriumfibrilleren, helemaal niets! Gewoon sinusritme +/- 63bpm en een prima bloeddruk. Ik slikte eerst maar liefst 320mg sotalol per dag en zelfs een tijdje amiodaron maar nu nog maar 160mg sotalol (wat goed te verdragen is) en binnenkort waarschijnlijk helemaal niets meer. Ook geen bloedverdunners en ACE remmers en furosemide. LVEF is nu 59% dat is meer dan zat! Het is door tachycardiomyopathie wel eens 32% geweest en toen was ik zo zwak als een bejaarde. Zo zie je dat als je de juiste artsen zoekt er toch oplossingen zijn. Wat is het ziekenhuis in Nieuwegein toch een top organisatie! Ik ben vorige week gewoon op vakantie geweest en geen enkel probleem. Ik merk ook dat het hart weer tegen een stootje kan. Een paar borrels was vroeger gegarandeerd AF maar nu maakt dat niets meer uit. :laugh:

    Ik ben echt heel blij! Met dank aan het St. Antonius in Nieuwegein! Waar de echte pro’s werken!

    Fijne dag!

    Zomaar

    #89965 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Ik dacht dat dit topic nou eens niet voor medische zaken was ?

    #89966 Reageer

    Ow ik dacht voor leuke dingen!

    Ik vind het heel leuk dat ik nu waarschijnlijk niet echt meer een hartpatiënt ben.

    Sorry!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 308)
Reageer op: Reactie #89923 in Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar
Je informatie: