default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Home Forums Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 308)
  • Auteur
    Berichten
  • #89887 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Ik ben vandaag kennis wezen maken met de mensen waar ik vrijwilligerswerk mee ga doen.
    Met de ene ga ik een middag in de week fietsen ,en met een ander een middag in de week iets gezelligs doen.Ik ben dus voor beide een soort “maatje”zoals dat tegenwoordig heet. Ik denk dat het wel klikt ,en waarschijnlijk heb ik er zo twee vrienden bij .Wordt gecoordineerd door het SDW.
    Ik voel me in ieder geval erg happy !

    #89888 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi Ad,

    Wat leuk dat je vrijwilligerswerk vorm gaat krijgen. Je zal zien dat het je veel voldoening oplevert.

    Succes!

    Hartegroet,
    Annemarie

    #89889 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi animal, zeker fijn om wat om handen te hebben, zit er voor mij helaas niet in of het moet iets telefonisch zijn, als er al wat vrijwilligerswerk is wat zittend/telefonisch kan.
    Maar ik klaag niet hoor, kan nog wel wat, ga zo lekker even 200 mtr in de wind en regen met de honden wandelen, lekker uitwaaien !
    Maar wat ik leuk vind, in een groot bekend maandblad staat een stukje over mij, ik had gereageerd op de vraag over de eerste vakantie na een ernstige ziekte en daar had ik op gereageerd. Heb er maar niet alle kwalen bij gezet, dit vond ik genoeg. Maar ik vind het wel leuk, zal er best reacties op krijgen, net als na dat stukje in het AD (met foto).
    Zo komen we de zomer (welke zomer) wel weer door toch ?
    Fijn weekend allemaal, hoe is het met Annemarie en Lydia ? En Jacob lukt het koken ?
    Groetjes van Jany.

    #89890 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    🙂 lukt vrij aardig, maar moet wel mijn koppie er bij houden anders gaat er aan de andere kant van de keuken bijv. iets mis en dat is nou net die gestoorde aandachtverdeling tgv de cva’s

    #89891 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hoi Hoi,

    Hier ben ik .
    Ik heb het erg druk.
    We zijn bezig met een slaapkamerverbouwing.
    We zijn al ruim 2 weken bezig maar als het klaar is is het zonde om je ogen daar dicht te doen hoor.
    Zeg ik…..tegenwoordig als ikin mijn bedje lig kunnen ze een kanon naast me afschieten.
    Nou ik overdrijf hoor mijn mannetje is bezig met de slaapkamer niet ik.
    Ik zorg voor de innerlijke mens.

    Hoe is het met de hondjes Jany?
    Wat een uienweer he , om dan honden uit te laten.
    Ik mis mijn hondje best wel , was toch heerlijk om naar buiten te gaan.
    En……je sprak nog eens iemand.

    Lieve mensen ik wens jullie een heel goed weekend.
    Mooi weer 🙁 Warme groet Lydia

    #89892 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Ik moet nog even iets vertellen jany en Jacob.
    We krijgen geen 9e kleinkind mijn schoondochter heeft een miskraam gehad.
    Heel verdrietig.

    Vooral ook omdat de kindjes het wisten dat ze een broertje of zusje kregen.

    #89893 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Ja dat is erg vervelend, zo zie je maar weer er zijn ergere dingen als onze kwaaltjes.
    Sterkte toegewenst.

    #89894 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi allemaal,

    ik ben gisteren heerlijk in de bloemetjes gezet door mijn man. 27 Jaar (+10 jaar verkering) lief en leed delen. Hopelijk komen er nog heel veel mooie jaren bij. Op gezondheidheidsgebied hebben we beiden best veel meegemaakt maar we blijven er voor gaan!!

    Allen een fijn, rustig weekend geweest.

    Annemarie

    #89897 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Lieve Annemarie,
    Ik had je al gefeliciteerd maar deze nog een keer.
    Kan nooit kwaad om het 2x te doen.
    Nog vele goede jaren samen. :kiss: :kiss:

    Warme groet,
    Lydia

    #89898 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Dank je wel, Lydia.

    We houden contact! :laugh:

    #89899 Reageer
    Roland
    Gast

    @Jany,

    ik ben dus een van de mantelzorgers voor mijn buurman. Sinds afgelopen week ben ik ook contactpersoon van een patiëntenvereniging. Via mail en telefoon kan men mij benaderen. Dit kan dus gewoon van huis uit. Het KWF heeft mij ook benaderd om moderator te worden op hun forum van een bepaalde ziekte. Ondanks dat ik me gevleid voelde heb ik hiervoor bedankt.
    Binnen mijn mogelijkheden kan ik toch iets betekenen voor anderen. Ik krijg veel terug voor dit vrijwilligerswerk.

    Hartelijke groet,
    Annemarie

    #89900 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Nou Jacob ik snap je helemaal, ik werkte altijd en dan kookte mijn man, veel lekkerder als ik maar sinds ik thuis ben nu zo’n 2 en een half jaar, en het gaat met me dan kook ik maar in de weekenden geef ik de pollepel graag over, ik vind opeten lekkerder.(al is het dan mager en zonder vet en zout)
    Fijn weekend Gr. Jany.

    #89901 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi, jammer zeg vooral omdat iedereen zich toch altijd erg verheugd op een kleintje.
    Ze zeggen wel eens ieder huisje heeft zijn kruisje en je hoeft niet altijd wat ouder te zijn, ik was zelf toenertijd ook weleens bang dat het mis zou gaan.
    Leuk dat je zo aan het verbouwen bent (je man dan) is altijd weer leuk net of je een ander huis hebt, wij moeten hoognodig de kamer verven maar ja, tijd he …
    Maar we gaan in de vakantie niet weg maar er zijn zoveel klusjes die blijven liggen, dat deed ik vroeger allemaal maar ja..
    Maar alles zal wel eens gebeuren hoor, doe je niet te druk toch ?
    Verder een goed weekend, en fijn dat je zo snel in het LUMC terecht kon,
    lieve gr, Jany,

    #89902 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Annemarie, gefeliciteerd, ik denk wel eens dat we een uitstervend ras zijn, zolang getrouwd, maar we zijn gelukkig niet de enigen. Wij hopelijk volgend jaar 40 jaar en als hetb goed gaat m,ijn ouders 60 jaar. Wat een tijd he, laten we allemaal zo hopen dat het met de gezondheid zo blijft of beter gaat . Dan hebben we weer leuke dingen om naar uit te zien toch,
    lieve groetjes van Jany.

    .

    #89906 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hoi Jany en Annemarie. Ik hoor ook bij het uitstervend ras, ik heb er volgende maand 41 jaar lief en leed opzitten, wat zijn wij toch ontzettend ouderwets hè.
    Heel fijn weekend.
    Lieve groetjes Nesia.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 308)
Reageer op: Reactie #89906 in Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar
Je informatie: