default-header

Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

Home Forums Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 308)
  • Auteur
    Berichten
  • #81319 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Goed hoor dat je nu onder goede controle bent door een nieuwe cardioloog!.
    Het hangt van een heleboel dingen of ze wel of niet gaan opereren.
    Zelf heb ik wel een operatie gehad aan de mitralisklep.
    Wacht maar op de uitslag van de echo die je krijgt, ze kunnen daar heel veel op zien.

    Groetjes
    Cesarina

    #81320 Reageer
    concetta1977
    Deelnemer

    hoi arianne

    de slokdarm echo is zeker niet leuk, maar daar mee kunnen ze alles beter zien dan op een gewonen echo ook veel meer metingen die voor jou erg belangrijk kunnen zijn, hoe moeilijk het ook is blijf positief, en positief dat die arts ook die onderzoeken overnieuw gaat doen, dan krijg hij meer inzicht over jou gezondheid, ik hoop dat het voor jou met medicijnen overgaat, heb je nog veel klachten of juist niet dat telt ook vaak ,mee met de besluiten van de arsen en chirurgen eventueel, ik wens je veel sterkte toe, waneer heb je trouwens de slokdarm echo. groetjes concetta

    #78614 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik heb een nieuwe topic aangemaakt, zodat we ook eens leuke dingen met elkaar kunnen delen ipv alleen maar ernstige gezondheidsklachten.
    Ook mooie leuke lieve dingen mogen gedeeld worden.
    Ik ben benieuwd wie er iets gaat schrijven!
    Warme groet,
    Lydia :laugh:

    #89799 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Corrie 50 schrijft:

    [quote]Ik heb een nieuwe topic aangemaakt, zodat we ook eens leuke dingen met elkaar kunnen delen ipv alleen maar ernstige gezondheidsklachten.
    Ook mooie leuke lieve dingen mogen met elkaar worden gedeeld als je daar behoefte aan hebt.
    Ik ben benieuwd wie er iets gaat schrijven!

    Warme groet,
    Lydia :laugh:[/quote]

    #89800 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Corrie 50 schrijft:
    [quote]Corrie 50 schrijft:

    [quote]Ik heb een nieuwe topic aangemaakt,
    Om ook eens leuke dingen met elkaar te kunnen delen .
    Ik weet zeker , als we weer eens iets positiefs ,leuks ,gezelligs lezen dit ook goed is voor onze gemoedstemming , even geen ellende ,even een beetje afleiding.
    Ook mooie leuke lieve dingen mogen met elkaar worden gedeeld als je daar behoefte aan hebt.
    Ik ben benieuwd wie er iets gaat schrijven!

    Warme groet,
    Lydia :laugh:[/quote][/quote]

    #89803 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Aan jou de eer om te beginnen 🙂

    #89805 Reageer
    Roland
    Gast

    Een dagje uit mijn leven….

    Als fulltime gezinsmanager en mantelzorger heb ik een rijk, sociaal leven. Zoals iedere maandag begeleid ik een buurman (67) met fitness. Als gevolg van herseninfarcten is hij dementerend. Het proces gaat helaas verder. De auto moest ingeruild worden voor een fiets, deze herenfiets werd verruild voor een tandem. Hij zat als duopassagier achterop en ‘vergat’ regelmatig dat het de bedoeling was om ook mee te trappen. Met zijn pretoogjes genoot hij van de natuur om zich heen. Inmiddels is deze tandem verruild voor de benenwagen en loopt hij met een stok in de ene hand en met de andere arm zoekt hij steun bij mij. Tijdens de fitness stel ik de toestellen in. Omdat we iedere week op dezelfde tijd aanwezig zijn zien we vaak dezelfde mensen. Er worden grapjes gemaakt (af en toe verandert iemand stiekem het ingestelde gewicht) waarbij de bulderende lach van mijn buurman erg aanstekelijk werkt. Hij heeft een strak weekprogramma vol met diverse activiteiten. Activiteiten die voldoende prikkels geven om het dementie-proces enigszins te vertragen, zowel op fysiek als mentaal gebied. Ooit zei hij tegen mij: ‘Annemarie, ik ben op tijd ziek geworden, ik heb nu tijd voor allemaal leuke dingen’. Vroeger werkte hij 24/7….

    Met de zorg van een aantal mantelzorgers is het mogelijk dat hij nog thuis in zijn eigen vertrouwde omgeving kan wonen en wordt zijn vrouw ontlast. Voor mij is het een bijzondere ervaring dat ik betrokken ben bij dit proces. Ik hoop dan ook dit nog lang te mogen doen.

    Annemarie

    #89806 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Je bent een kanjer. 🙂
    Zulke buren wenst zich toch iedereen.

    #89807 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Wat een lieve reactie, dank je. Maar ben maar gewoon Annemarie, hoor. 🙂

    #89808 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Ach wat een lieverd die lekke achter op de tandem zit en zich heerlijk laat fietsen.
    Wat heer;ijk om dit voor je buurman te kunnen doen,annemarie.
    Heerlijk als mensen zo kunnen genieten van ook een beetje plagen hahahaha de gewichten zwaarder zetten achhhhhhhhhhhhhh. :woohoo:
    Het is prachtig om dit te mogen en vooral kunnen doen.
    Iedereen heeft hier “plezier”van.
    Ik hoop ook dat je dit nog heel lang mag doen.

    Warme groet,
    Lydia

    #89809 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Lydia en Jacob,

    ik heb gemaild met de moderator met de vraag of er een mogelijkheid is voor een soort babbelhoekje, voor en door hartgenoten. Misschien hebben meer hartgenoten hier behoefte aan?
    Wat nu opgestart is staat niet in de juiste categorie. Het staat namelijk onder HARTAANDOENING, ZIEKTE EN KWALEN, angina pectoris. Niet echt de juiste plek.

    Groet,
    Annemarie

    #89810 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    als ze dat willen aanleggen en dit verschuiven is natuurlijk de oplossing. 🙂

    #89811 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hoi Annemarie, Heel goed van jou.
    Ben benieuwd.

    Warme groet
    Lydia

    #89817 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Ik heb wegens reorganisatie/verplaatsing Philips Roosendaal ontslag gekregen ,,en ja dat is in mijn geval erg leuk. Krijg een flinke ontslag vergoeding ,heb nog de maximale ww tijd en ga daarna met pensioen.Moet natuurlijk wel solliciteren maar er zit volgens mij niemand te wachten op een man van 62 die het aan zijn hart heeft . Heerlijk ,niets meer hoeven. Lekker met de honden wandelen en veel fietsen en gezond proberen te blijven.
    Ga wel binnenkort vrijwilligers werk doen ,,heb me al aangemeld bij het SDW. Weet nog niet wat het precies gaat worden ,maar mijn bedoeling is om een soort “maatje” voor iemand te kunnen zijn . Gewoon normale fijne gezellige dingen met iemand doen die dat alleen niet meer zo goed kan. Twee halve dagen in de week lijkt me voorlopig voldoende.
    Een jaar geleden was ik nu nog vollop met de hart onderzoeken bezig ,en werd ineens onverwacht echt hartpatient ,maar de vreugde van na de operatie is er nog steeds.!
    Ik voel me de laatste tijd erg vrolijk en dankbaar ,,zelfs als het slecht weer is.
    Groetjes Ad

    #89833 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo hartgenoten,

    ik zie net dat de topic van Lydia verplaatst is en onder ‘Algemene discussies’ te vinden is. Goede zaak, heeft mijn verzoek toch geholpen. 🙂

    Dus lieve mensen…..

    Met dank aan de moderator.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 308)
Reageer op: Reactie #91744 in Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar
Je informatie: