default-header

Herseninfarct

Home Forums De jongere hartpatiënt Herseninfarct

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door ..::Jacob::...
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80610 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik was zo lekker bezig met reïntegreren van mijn hartoperatie in okt 2015, werkte alweer 75% en toen op 9 april een herseninfarct.
    Gelukkig door snel handelen van iedereen zijn de gevolgen beperkt tot concentratie, vermoeidheid en stemmingswisselingen. De uitval van spraak en coördinatie met de rechterhand was na een paar uur weer grotendeels voorbij.
    Neuroloog bevestigde na de MRI,CT scan en Duplex onderzoek dat de diabetes weer eens een belangrijke rol speelt hierin. Dus voorlopig tot begin mei niet werken en hierna maar afwachten hoe de reïntegratie weer opgepakt kan worden.

    Wie heeft hier ervaring mee?

    #93418 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Henk,

    Wat een tegenslag! Gelukkig weinig restverschijnselen maar toch…. het overkomt je weer. En dan is het weer de kunst om de draad weer op te gaan pakken. Maar als ik zo tussen de regels doorlees ben je een doorzetter. Ik hoop dat de diabetes zich stabiliseert.
    Nee, ik heb geen ervaring maar wil je bij deze graag een hart onder de riem steken.

    Sterkte,
    Annemarie

    #93419 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Hallo Henk,
    Ik herken me wel een in jouw verhaal.
    En ja ervaring helaas plenty..
    Bij mij werd de reintergratie maar helemaal stop gezet.
    anders lees maar eens mijn verhaal, gewoon onderaan ff op klikken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #93418 in Herseninfarct
Je informatie: