default-header

Helpdesk

Home Forums Help?!? Helpdesk

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #83781 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Auktje schrijft:
    [quote]Job wat ben jij toch een aardige helper.

    Heel eerlijk gezegd heb ik mijn buik vol van de vervuiling die deze studenten van de hoge school op ons forum heeft achtergelaten door dezelfde oproep op diverse plaatsen neer te zetten.
    Mijn reactie daarop is dat ik juist niet reageer op hun vragenlijst.

    I[/quote]

    Twee uitspraken van Auktje waar ik het mee eens ben 🙂
    Job is aardig,
    en ik vind de oproepen die her en der in allerlei onderwerpen verschijnen vrij irritant en opdringerig, en ik denk ook dat het bij mensen averechts kan werken.
    Ik wilde er eigenlijk niets over gaan zeggen, maar heb nu toch maar ook mijn beleving van de oproepen verteld 😆

    Groetjes,
    Lisa

    #84735 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo ,

    Is het mogelijk om Hartgenoten ( individueel) te volgen?
    Ik heb bij verscheidenen reacties geplaatst en heb nu dus maar hun naam in een schrijfblok geschreven, zodat ik ze weer kan vinden om te kijken of er gereageerd is op mijn reactie.
    Het zou echter fijn zijn dat je bij je eigen gegevens deze mensen zou kunnen plaatsen ( en weer verwijderen ) .
    Bestaat dit al en zie ik het niet???
    Of breng ik jullie op een idee;)

    Groetjes José
    Oeps ik zie dat je hier dus iets kunt aanvinken, ik zal kijken of dat ook kan bij de reacties die ik geef.
    Zo ja beschouw dit bericht dan maar als niet geschreven.
    Sorry.

    #84737 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hallo Jose

    Het wordt afwachten voor je. Vanaf morgen (14november) zijn er verschillende nieuwe functies op hartgenoten.nl. Er komt oa de mogelijkheid om geïnformeerd te worden over reactie die op eigen reacties komen te ontvangen. Later komen er trouwens ook nog veel meer functies, maar laat je morgen eerst maar eens verrassen. Je zal dan snel genoeg nieuwe dingen zien en vinden.:)

    Groetjes Job

    #81547 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Hallo Annemarie, Goed zo!!! Laat ook maar eens zien dat zelfs een sterke vrouw zoals jij het ook wel eens moeilijk heeft. Maar ja, als je je altijd sterk voor doet denken de mensen dat het allemaal wel meevalt. Anders zou je er toch wel ziek uitzien? Ik herken het. Maar ik ga er verandering in brengen. Ik ben in juli getrouwd en mijn man neemt geen blad voor de mond. Je moet meer praten zegt hij…de mensen zien niks aan de buitenkant dus zeg iets…..en consequent zijn. Als het je even teveel wordt? Zeg maar dat iets niet kan vanwege je beperkingen. Ik sta er versteld van dat men dan wel begripvol is.Heel moeilijk om nee te zeggen maar ja, het moet. Ga je wel eens iets leuks voor jezelf doen? Koop je wel eens een troostcadeautje voor jezelf. Krijg je wel eens een bosje bloemen voor wat je allemaal doet? Gun jezelf eens de helft van wat je voor anderen doet. Een vrouw als jij verdient dit. Prima dat je altijd voor een ander klaar staat maar wie staat er klaar voor jou? Annemarie, accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat niet kunt accepteren. Ik geef je een heeeeeeeeele dikke knuffel want die heb je op dit moment even heel hard nodig. Wanneer andere hartgenoten ook even een lief berichtje plaatsen? Ze is er immers ook altijd voor ons? Dan hoop ik dat dit je weer een beetje moed geeft! Sterkte meid….het komt wel weer goed met je..(.even lekker janken helpt ook hoor)!

4 berichten aan het bekijken - 46 tot 49 (van in totaal 49)
Reageer op: Reactie #81750 in Helpdesk
Je informatie: