default-header

Helpdesk

Home Forums Help?!? Helpdesk

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #83119 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    We zijn en blijven druk bezig met het verbeteren van Hartgenoten.nl dus als jullie nog meer ideeën hebben ter verbetering van Hartgenoten.nl, dan kunt u deze ook hier plaatsen. Dit Forum is natuurlijk niet alleen voor problemen, maar bovenal voor oplossingen!

    Groetjes

    #83120 Reageer
    Maria
    Deelnemer

    Hoi Job….

    Ehh…. kèn ik jou niet ergens van…B) 😛 😆

    Wat ik zelf eigenlijk wel fijn zou vinden, is dat je een melding krijgt in je mailbox privè, als men je een mailtje via hartgenoten stuurt.
    Ook een berichtje als er een reaktie is geplaatst op je hartverhaal…
    Mensen lezen toch ook je hartverhaal, plaatsen een reaktie, maar als het dan een tijd geleden is dat je je hartverhaal hebt geplaatst, dan check je die niet zo snel meer.

    Ehhhh beter kan ik het niet omschrijven….:blush:

    #83131 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Maria,

    volgens mij kennen wij elkaar van … uhhhmmm … ja…
    weet je dat zou best wel eens van …… je weet wel kunnen zijn…
    denk je niet? Daar in hoe heet het ook al weer?

    :woohoo: :woohoo: :woohoo:

    We zijn toevallig gister met een aantal van Hartpatiënten Nederland en dus ook Hartgenoten in gesprek gegaan over allerlei onderwerpen aangaande Hartgenoten e.d.

    Daarin kwam ook dit naar voren.
    “Een notificatie krijgen van een nieuw bericht bij een hartverhaal en/of hartgenotenmail”
    Het wordt binnenkort aan de Webcreator voorgelegd. Dan kan hij kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

    Je hoort of merkt het wel 😉

    Groetjes :whistle:

    #83183 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoe moet ik een foto bij mijn profiel plaatsen.
    bvd groetjes peter van leeuwen

    #83699 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Job Pieter Tent schrijft:
    [quote]
    We zijn toevallig gister met een aantal van Hartpatiënten Nederland en dus ook Hartgenoten in gesprek gegaan over allerlei onderwerpen aangaande Hartgenoten e.d.

    Daarin kwam ook dit naar voren.
    “Een notificatie krijgen van een nieuw bericht bij een hartverhaal en/of hartgenotenmail”
    Het wordt binnenkort aan de Webcreator voorgelegd. Dan kan hij kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.

    Je hoort of merkt het wel 😉
    Groetjes :whistle:[/quote]

    Heb nog niets gemerkt of gehoord, Job.
    Kreeg bv pas nog een prive-mail, maar geen notificatie daarvan.
    Alleen als ik inlog zie ik dus dat er een mail voor mij is. Nou log ik regelmatig in, dus ik zie ze meestal wel binnen een paar dagen, maar anders zou iemand wel eens heel lang kunnen wachten op een antwoord 😉

    Maar wat ik verder ook leuk zou vinden, is dat er ook achter de artikelen die al in het archief verdwenen zijn, een vermelding zou staan dat er reacties zijn op dat artikel met vermelding van het aantal, zoals je op veel sites, bv van dagbladen, ziet.

    Groetjes,
    Lisa.

    #83703 Reageer
    maxiem
    Deelnemer

    hallo
    graag zou ik een beetje informatie willen wat betreft hartritmestoornissen.
    ik heb storingen in de rechterbundeltakblok en word verder hierin verder niet goed begeleid.
    het is ontdekt tijdens een vooronderzoek voor een ingreep,eerst zou ik wel naar een cardioloog en dan weer niet,ben inmiddels wel geholpen maar het was eerst nog afwachten of ik door deze stoornis wel geholpen mocht worden.ben nu 5 maanden verder maar ben zelf niet gerust hierover omdat het bij ons in de familie zit.ben bekend met hoge bloeddruk en slik hier al jaren olmetec voor en plastabletten,desondanks zakt de bloeddruk niet echt.
    ik zou graag lotgenoten spreken die dit herkennen en gedachten uitwisslen.
    m.v.g.maxiem

    #83704 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Lisa,

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik er even niet meer aan had gedacht.
    Ik moet dit nu zelf even testen. Op mijn eigen account heeft dit geen zin. Ik heb een extra email adres voor dergelijke mailtjes, gezien ik er zooooooooooo veel krijg.

    Het klopt dat je geen notificatie krijgt van de hartgenotenmail (wat een lang woord :P)
    Tegenwoordig wordt wel een bericht gestuurd als iemand heeft gereageerd op een hartverhaal. Ik zal het nog eens voorleggen.

    Ik vind je voorstel m.b.t. de reacties ook erg goed. Alhoewel ik denk dat dit nu nog niet mogelijk zal zijn, gezien er dan ook (voor de overzichtelijkheid) aanpassingen in het Design en stramien moeten worden gemaakt.

    Maar er wordt hard gewerkt aan een paar grote veranderingen. Dit kost veel tijd en veel geld. En dat raakt snel op.
    Er gaan met gemak weken en weken in deze ontwikkelingen zitten.

    Groetjes

    #83705 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hallo Maxiem,

    Blijkbaar ben je me te snel af. Je hebt hier al een bericht geplaatst. Helaas helaas zullen weinigen hier je bericht lezen. Er is een forum voor hartritmestoornissen. Mensen die hier bekend mee zijn, zullen hier eerder kijken.
    Zou je de vraag die je hier hebt geplaatst nog eens kunnen plaatsen op dit forum?

    Je zal intussen het gevoel krijgen dat je ook op deze site van hot naar her wordt gestuurd. Het is niet onze bedoeling, maar we willen wel dat je goede antwoorden krijgt.

    Groeten, Job

    #83720 Reageer
    kneusje
    Gast

    Hoi allemaal,
    Vraagje;
    als ik een verhaaltje type is alles normaal maar als het dan geplaatst is worden de zinnen zo raar afgekapt.
    Kan ik dat ergens wijzigen?
    Doe ik iets verkeerds?

    bedankt alvast.

    groetjes, Eugenie:unsure:

    ps: zul je zien dat het nu wel goed gaat…..

    #83721 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Job Pieter Tent schrijft:
    [quote] Maar er wordt hard gewerkt aan een paar grote veranderingen. Dit kost veel tijd en veel geld. En dat raakt snel op.
    Er gaan met gemak weken en weken in deze ontwikkelingen zitten.

    Groetjes[/quote]

    Bedankt voor je antwoord Job. 🙂
    Ben benieuwd naar de grote veranderingen….. Ik zie het wel op een dag.

    Je maakt me overigens wel nieuwsgierig……Zal best wat kosten, maar wat kost dat dan allemaal, de website bedoel ik?
    Of kan ik, als donateur, ergens (online) de jaarverslagen van de – hartpatienten Nederland – vereniging lezen? Dan kan ik zelf even kijken wat er zoal binnenkomt en hoe het besteed wordt.
    Misschien staan de jaarverslagen in jullie Hartebrug-bladen, maar dan heb ik ze over het hoofd gezien :unsure: ….

    Groetjes 🙂 ,
    Lisa

    #83744 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Lisa,

    De jaarverslagen komen op den duur beschikbaar. Maar om dit helder te maken moet er nog her en der wat aangepast (verduidelijkt) worden. Ook dit is work in progress. We willen heel erg veel.
    Miscchien af en toe een beetje teveel tegelijk. 😛 Om het voordelig te houden nemen we er de tijd voor.

    Intussen kan je op deze site al wat wijzigingen zien.
    Door de samenwerking met Direct Force (actie-marketing bureau) is het gelukkig een stuk voordeliger. Zij nemen een deel van de kosten op. Op dergelijke manieren proberen we de uitgaven te beperken. Zo kunnen we de zgn. tools te bieden.
    Bedragen zou ik niet kunnen noemen. Dat is namelijk echt niet mijn gebied, maar je weet, tijd kost geld. Helaas werkt niet iedereen vrijwillig.

    Groetjes, Job

    #83755 Reageer

    Hoi,

    U had gereageerd op mijn oproep voor het invullen van een vragen lijst onder mensen met een coronaire hartziekte.
    Hierin schrijft u dat ik de redactie moet mailen en dat zij mij eventueel verder kunnen helpen. Is het zo dat ik niet zo’n oproep mag plaatsen op een forum? Anders haal ik het er natuurlijk weer van af. (Niet dat jullie dat niet kunnen:laugh:)

    Groetjes Kristina

    #83763 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Nee Nee zo zit het niet!

    Ik bedoelde het puur als hulp.
    Ik denk namelijk dat je minder reacties dan gehoopt krijgt via het forum.
    Van ons mag je in principe alles plaatsen hoor.

    Heb je een link voor de vragenlijst ?
    Dan kunnen we deze ergens plaatsen, of we kunnen een oproepje plaatsen in onze nieuwsbrief.

    Wat doen jullie trouwens met de resultaten?

    Groetjes

    #83764 Reageer

    Hoi,

    Het zou hartstikke fijn zijn als u kan helpen. Ik heb geen link van de vragenlijst. Dus ik weet niet hoe ik dit kan doen. Ik heb alleen een e-mail adres. Misschien dat mensen zich kunnen aanmelden bij u om de vragnlijst in te vullen en dat ik daarna de lijst doorstuur.

    De resultaten worden anoniem verwerkt in ons project. Wij kijken of de antwoorden van de ondervraagden overeenkomen met wetenschappelijke onderzoeken. Dit project is alleen voor school en blijft hier ook.
    Over 2 weken moeten wij het project inleveren. Ik hoop dat we nog een hoop reacties krijgen.

    Met vriendelijke groet,

    Kristina Cristobal

    #83772 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ik stuur zo even een mailtje naar je. Als je een vragenlijst hebt, die je even kunt doorsturen komen we hopelijk een eindje verder.

    Jullie zitten dus wel een beetje krap in de tijd….
    Een beetje laat begonnen? 😉

    Trouwens houd eens op met dat U 😉 ik ben pas 23 hoor 😛

    Grz

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
Reageer op: Reactie #83772 in Helpdesk
Je informatie: