default-header

Helpdesk

Home Forums Help?!? Helpdesk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #78666 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Mocht u er niet helemaal uit komen, dan kunt u hier uw vragen stellen. Of het nu gaat om het schrijven van een hartverhaal of misschien totaal iets anders laat het ons maar weten. Post gerust een bericht.

    Het is misschien raadzaam om eerst te kijken bij [url=http://www.hartgenoten.nl/handleiding-hartgenoten.nl/]Handleiding Hartgenoten.nl[/url]
    de kans is groot dat u hier uw antwoord vindt.

    #81750 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi,

    Effe een vraagje: Ik wil liever niet bij elke reactie van iemand een mailtje in onze gewone mailbox. Ik neem aan dat ik dit ergens heb aangekruist, maar ik kan nu niet vinden hoe ik die optie af kan zetten.
    Nu is het nog rustig hier, maar als er meer leden komen, dan stroomt die mailbox vol.

    Oh, en ik ben gewoon ‘jij’, btw, liever geen ‘u’, dan voel ik me zo oud. 😛

    #81753 Reageer
    Dolores
    Deelnemer

    Hallo Lieske,
    Als je een bericht maakt voor het forum, staat onderaan een hokje wat je wel of niet kunt “aanvinken”.
    Daar staat de vraag of je op de hoogte gehouden wil worden van reacties op de berichtje.
    Misschien kun je dat eens uitproberen.

    #81754 Reageer
    Dolores
    Deelnemer

    He, nu kan ik het zelf ook niet meer vinden.
    Morgen nog eens zoeken.

    #81755 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dat zou je toch ergens als standaard optie af moeten kunnen zetten?
    Tja, en anders maar meteen in de vuilnisbak kieperen, hoewel dat weer jammer is van de nieuwsbrieven. 🙁

    Ik zie overigens ook geen hokje.

    #81756 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Dag lieske,

    Als je geen berichten van reacties meer wilt ontvangen, kun je zogezegd DE-Abonneren. Helaas is dit is het begin niet helemaal duidelijk hoe te zorgen dat deze berichten niet komen.
    Om dit te doen moet je naar het betreffende forum gaan. Daar staat linksbovenaan een soort rode knop met de tekst DE-ABONNEREN (als je geen notificaties krijgt is dit ABONNEREN). Recht boven het laatst geplaatste bericht.

    Om te zorgen dat dit niet gebeurt als je voor de eerste keer reageert moet je het eerder genoemde hokje (dé-)vinken. Dat gaat alleen de eerste keer. Hopelijk heb je hier voldoende aan.

    Groetjes,

    Job

    #81831 Reageer
    Maria
    Deelnemer

    Hallo.
    Ik vraag me af, hoe je een nieuw onderwerp kunt plaatsen.?
    Kijk ik er misschien er overheen?

    #81833 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hallo Maria,

    Bedoelt u een onderwerp in de hoofdlijst of bij een onderwerp. Ik denk de eerste..?
    Een nieuw onderwerp plaatsen de hoofdlijst, (discussies per onderwerp, algemeen, of discussies per ziekenhuis) gaat niet, mocht u het wel graag willen kan ik dit wel aanmaken.
    We kunnen deze functie niet aanzetten omdat er dan toch veel fouten gemaakt kunnen worden. Dan zouden we veel berichten moeten verplaatsen, om het netjes te houden.

    Laat me aub weten welk onderwerp u graag zou willen plaatsen.

    Vriendelijke groeten,

    Job

    #81911 Reageer
    Maria
    Deelnemer

    Sorry dat ik zo laat antwoord.:unsure:
    Ik heb al de categorie gevonden, waar ik mijn vraag kan plaatsen.
    In iedergeval, dank je voor je moeite.
    Groetjes Maria

    #82169 Reageer
    Melanie
    Deelnemer

    Job ik krijg geen melding van een nieuw bericht als ik post in het nieuws bulletin…….Trouwens ik vind het jammer nogmaals dat dat gesplitst is van het forum omdat er echt leuke intteressante discussies zouden kunnen ontstaan maar het “ontgaat” de mensen denk ik een beetje……

    #82170 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Goeiemorgen Melanie :woohoo:

    We hadden eerder wel artikelen gekoppeld aan het forum. Dat gaf een behoorlijke rotzooi en was dan alleen zichtbaar in het forum, niet bij het artikel. Ook het overzicht gaat dan verloren. elke dag komen er 2 tot 4 nieuwe artikels bij… Het is nu al moeilijk om door het forum te spitten. Dat zal op den duur ook verbeterd worden.
    Je krijgt inderdaad geen bericht als er gereageerd wordt op een reactie bij een artikel.

    Groetjes

    #82730 Reageer
    crealena
    Deelnemer

    hallo job pieter,

    ik ben bezig geweest om in mijn profiel een leuke foto van mezelf te plaatsen. Ik heb wel foto’s op de computer staan bij mijn afbeeldingen, had er een uitgezocht , maar het lukt niet om de foto op dat formaat te krijgen zoals er geschreven staat. Hoe doe je dat?. Mijn zoon weet ook niet hoe het moet of had geen zin om er veel tijd aan te besteden. Dus nou is het nog niet gelukt om een fotootje in mijn profiel te zetten. Heb je een tip??Ik zou nl niet weten hoe ik aan een foto op dat formaat zou moeten komen.

    #82731 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Hoi,

    Ten eerste, leuk dat je bezig ben met een foto te plaatsen!
    Ik begrijp dat het niet 1 2 3 zo makkelijk gaat om die foto aan te passen.
    Heb je toevallig een programma op de computer; Microsoft photo editor, (Microsoft office) Picture manager, paint? Photoshop zal je waarschijnlijk niet hebben 😛
    Met deze eerder genoemde programma’s is het goed te doen. Of heb je een ander programma met iets van photo in de naam. Als ik weet wat je hebt kan ik je wat eenvoudige uitleg geven 🙂

    #82732 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Als je niet zulke programma’s hebt kan je wel je foto naar mij mailen, dan zorg ik er wel gewoon voor dat het in orde komt 😉

    Groetjes

    #82753 Reageer
    crealena
    Deelnemer

    ok ik denk dat ik dat doe hoor. ik moet voor ingewikkelde dingen mijn zoon erbij halen en die heeft niet altijd zin en tijd daarvoor. ik doe het volgende keer ik heb vanavond weer niet veel tijd. bedankt voor het aanbod ik probeer de foto naar jou toe te sturen. dank je wel, groetjes leny

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
Reageer op: Reactie #81756 in Helpdesk
Je informatie: