default-header

Help…..mijn concentratie en geheugen blijft weg

Home Forums Hartstilstand Help…..mijn concentratie en geheugen blijft weg

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #81035 Reageer
    Gerdien
    Deelnemer

    Hallo Premium,
    Jammer dat ik het verhaal niet af kan lezen… hoe is het nu met je??

    #81036 Reageer
    Gerdien
    Deelnemer

    Hallo Premium,
    Jammer dat ik het verhaal niet af kan lezen… hoe is het nu met je??

    #81037 Reageer
    Gerdien
    Deelnemer

    Hallo Premium,
    Jammer dat ik het verhaal niet af kan lezen… hoe is het nu met je??

    #78550 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    December 2012 heb ik een hartstilstand gehad. Vanaf dat zelfde moment is mijn geheugen/concentratie behoorlijk aangetast. Testen en onderzoeken ondergaan, maar niets gevonden. Ik ben eigenlijk ten einde raad. Niemand kan mij helpen……

    #92618 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Flowerpower,

    Ik ken een paar mensen die a.g.v een hartstilstand problemen hebben gekregen met concentratie en geheugen. Dit is bij hen nooit voor 100% hersteld. Ik begrijp uit je berichtje dat jouw klachten zwaar zijn. Heb je al geïnformeerd of er geheugentrainingen bestaan voor mensen zoals jij?

    Sterkte.

    Hartegroet van Annemarie

    #92623 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo Flowerpower,
    Ik herken jouw probleem.
    Ik heb na mijn reanimatie 4,5 jaar geleden ook een flinke knak gehad. Mijn [kort] geheugen en concentratie waren een heel stuk de weg kwijt. Ik heb lang geen boek kunnen lezen omdat ik me niet meer kon concentreren en vaak kon ik me gesprekken van en half uur eerder niet meer herinneren.
    Heel langzaam is het beter geworden, nu lukt het me weer om een boek in een keer uit te lezen en het geheugen is ook redelijk hersteld. Ik heb geaccepteerd dat het nooit meer helemaal goed komt maar ik kan er mee leven.
    Ik weet natuurlijk niet hoe erg jij er aan toe bent en in hoeverre het jouw leven beheerst maar ik denk wel dat je er in moet berusten dat het altijd zijn sporen zal achter laten. Je zult niet echt blij zijn met dit antwoord en ik hoop voor jou dat je de komende jaren nog verder zult herstellen. Ik wens je alle goeds en heb je vragen stuur mij gerust een privéberichtje.
    Groetjes, Lotje.

    #81635 Reageer
    Flowerpower1965
    Gast

    Mijn doel op dit moment zal acceptatie zijn. Dat zal niet meevallen, maar om verder te kunnen is het een must.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #92623 in Help…..mijn concentratie en geheugen blijft weg
Je informatie: