default-header

HELP Metroprolol en spierpijn? En Ramipril en hoesten

Home Forums De jongere hartpatiënt HELP Metroprolol en spierpijn? En Ramipril en hoesten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #80590 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Zo langzamerhand begin ik problemen te krijgen van alle medicatie. Van Ramipril bleek ik al weken een vreselijke kriebelhoest te hebben
    En nu heb ik al een tijd vreselijk pijnlijke benen. Waarschijnlijk door de metroprolol, ook Statines kan ik niet verdragen. Ik moet nu stoppen met metroprolol met Statines ook al gestopt terwijl mijn cholesterol 7.5 is en LDL 7
    Ramipril gestopt vanwege hoesten
    En nu stoppen met metroprolol! En dat kan dan allemaal maar zo volgens de arts. Hartinfarct en 5 stents in twee aderen gehad half jaar geleden.
    Welke vrouwen hebben ook deze klachten v medicatie en welke medicatie gaat wel goed bij jullie?

    #93300 Reageer
    Roland
    Gast

    Erg vervelend! Ik ben ook niet gemakkelijk in te stellen op medicatie omdat er bij mij rekening met hart, lever en longen gehouden moet worden. Bij starten van nieuwe medicatie heb ik vaker erg vervelende bijwerkingen gehad maar die waren meestal gelukkig van voorbijgaande aard. Ik weet dat als ik voor de nacht een zware pijnstiller inneem, ik de volgende dag een soort kater hieraan overhoud. Allesbehalve prettig maar ik heb wel een redelijke nachtrust gehad. Het is dus soms ook een kwestie van keuzes maken.

    Ik hoop dat er voor jou een oplossing komt. Succes!

    #93301 Reageer
    Cls
    Gast

    Het is bij mij niet in t begin maar nu na een half jaar begint alle ellende vd bijwerkingen 🙁

    #93350 Reageer
    stefan
    Gast

    das weer klote
    om het maar ff uit te drukken

    #93360 Reageer
    stefan
    Gast

    ik ben geen vrouw geloof ik…..
    Maar herken wel veel van je klachten 🙂

    #93361 Reageer
    Andrie
    Gast

    Ik heb zeker 6 jaar metropolol geslikt. Behalve aankomen in gewicht had ik daar geen bijwerkingen van.
    Ik ben vrouw, ben 58 jaar. Na een hartinfarct afgelopen januari gebruik ik Tildiem en daarnaast fosinopril, amlodipine en Astorvastatine. Ik heb nu wel last van pijnlijke benen maar ik geef de statine daarvan de schuld.

    #93362 Reageer
    Cls
    Gast

    Komt inderdaad niet v metroprolol. Maar waarschijnlijk van bloedverdunner Brillique. Heb gisteren een andere gekregen dus ben benieuwd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #93361 in HELP Metroprolol en spierpijn? En Ramipril en hoesten
Je informatie: