default-header

Heb ik Angina Pectoris?

Home Forums Angina pectoris Heb ik Angina Pectoris?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79540 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,,

    Ik ben Jane ben 16 jaar en….

    Ik heb nu sinds een half jaar last van steken tussen maag en hart (ongeveer waar bh bandje aan voorkant langsgaat)
    Heb er ongeveer 1x per maand last van en een aanval duurt tussen 15 en 30 min.
    Hevige pijn, zweten, geen houding kunnen vinden, bleek zien en misselijk worden.

    In het begin van een aanval lijkt het alsof mijn rechterschouder gaat slapen (alleen in het begin)
    Dan krijg ik hevige pijn… Na 15 min lijkt het alsof de pijn naar beneden zakt (richting buik)en dat duurt dan ook nog eventjes en dan voel ik het ineens weggaan..

    Zo’n aanval bij mij gebeurt meestal als ik in rust ben…

    Ik sport veel (3x in de week Fietscross) en fiets elke dag 50min naar school, Rook en drink niet.

    Zou iemand weten of dit angina pectoris is of iets heel anders??

    Groetjes,,

    #86764 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Jane,

    ga eens naar de huisarts, deze man kan je dmv je symptonen best vertellen wat het is.

    want het kan ook gewoon van je maag afkomen…dus schroom niet..maak een afspraak met deze man.

    Groetjes,

    marjolijn

    #86765 Reageer
    Jane Reacq
    Deelnemer

    Hoii,,

    Afgelopen maandag ben ik bij de huisarts geweest, die zei dat het maag niet zou kunnen zijn omdat je dan vaak 3dagen last van hebt ik heb het maar 1x in de maand..
    Mijn moeder en ik dachten toen meer aan galstenen maar gister ff gezocht en toen zag ik dit.. Dus misschien heeft huisarts er ook niet aan gedacht (is nog in opleiding).

    Nu heb ik donderdag een echo van mijn bovenbuik misschien vinden ze daar iets op..

    Dusja wie weet..

    Groetjes..

    #86766 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    oké er zijn zoveel dingen die hierop lijken, kan ook bv een middenrif breuk zijn dat is ook niet constant aanwezig, maar goed dmv die onderzoeken komen ze er wel uit.

    #86800 Reageer
    Jane Reacq
    Deelnemer

    Gisteren uitslag van de echo gehad!

    Heb last van galstenen, nu gebeurt er nog niks maar als de aanvallen langer duren moet ik nog een keer naar huisarts toe.

    Afwachten dus!

    Groetjes,

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #86766 in Heb ik Angina Pectoris?
Je informatie: