default-header

Hartpatient, en dan? Wie heeft er wat advies voor mij?

Home Forums Ritmestoornissen Hartpatient, en dan? Wie heeft er wat advies voor mij?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #79188 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo iedereen,

    Ten eerste mijn complimenten over deze website, ik ben er hartstikke blij mee. Ik ben 20 jaar en heb problemen met boezemritmestoornissen en mijn hartkleppen. Na een telefoontje van de cardioloog ben ik al een heel eind gerustgesteld dat het niet ernstiger is, maar zit nu wel met een paar (misschien domme) vragen.

    Hartpatient, en dan? Moet ik nu per direct met een dieet beginnen? Wie moet ik informeren? Wat mag ik nu niet meer?

    Als iemand hier ervaringen mee heeft en misschien wat informatie heeft zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik heb alleen gehoord dat ik op moet letten met zout, vet etc, en ik niet meer in een attractie mag (zoals waterglijbaan, achtbaan etc). Dit valt natuurijk allemaal reuze mee, maar ik vind het toch wat onduidelijk.

    Ook adviseerde de cardioloog iets van een SOS-armbandje ofzo te kopen, maar zijn daar ook alternatieven in?

    Alvast bedankt en iedereen een hele fijne dag toegewenst!

    Vriendelijke groetjes,
    Ilse

    #85343 Reageer
    Elsje
    Gast

    Hoi Ilse,