default-header

hartoverslagen

Home Forums Ritmestoornissen hartoverslagen

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #85122 Reageer
    Annemieke 13
    Deelnemer

    Hey allemaal,

    ben zo blij met jullie reacties allemaal…
    Het doet me goed om te horen dat er nog meer mensen zijn met dat probleem…

    Ik kan er mee leven, als ik er maar niet van doodga… of dat het uiteraard niet omslaat naar flutter of fibrilleren.

    Groetjes

    #85124 Reageer
    Carotee
    Deelnemer

    je moet echt met iemand erover gaan praten, die kan je helpen je angst onder controle te krijgen.
    Of je er aan dood gaat? Iedereen heeft weleens hartoverslagen. Omdat je ouder wordt, omdat je in de overgang bent, omdat je gestrest bent, omdat je schrikt, voeding, noem het maar op.
    voor ik dood ging had ik overslagen, hartkloppingen etc. Was ik bij de cardioloog gekomen, had die niks kunnen vinden. Of hierdoor de ritmestoornis is ontstaan waardoor mijn hart ermee opgehouden is? Niemand zal het ooit weten. Net zo min waarom mensen die niet roken toch longkanker krijgen, of waarom krijgt iemand borstkanker. Neem van mij aan, van doodgaan merk je niks, is hartstikke prettig.
    Maar logisch dat als je leeft, je verder wilt leven.
    Nogmaals ga met iemand praten anders beheerst het je leven. Onnodig.

    #125831 Reageer
    Christien
    Gast

    Ik heb pvc, premature ventriculair complex, (extra hartslag, hartklachten op basis van overslagen) structureel normaal hart).
    is het normaal wanneer ik in rust ben en de overslagen ervaar dat dat tegenwoordig gepaard gaat met ‘een steek in het hart’ en dat de hartslag dan daalt naar 50 en dan wel een half uur blijft fluctueren tussen de 65 en 46. Ik wordt er erg angstig van. (Medicatie die ik heb is verapamil 120mg met verlengde afgifte)

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
Reageer op: Reactie #125831 in hartoverslagen
Je informatie: