default-header

hartkleppen

Home Forums Hartkleppen hartkleppen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #78857 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo ik ben en getrouwde vrouw van 45 uit leeuwarden en zou graag met
    imand in kontakt willen komen want ik ben zelf een hart patient en heb zelf 2 lekkende hartkleppen en voor mijn man valt het ook niet al tijd mee maar we proberen het wel samen er uit te komen en daar om wil ik graag wat andere dingen gaan onder nemen onderanderen mailien of msn of wat andere dingen groeten van carolien uit leeuwarden friesland

    #83364 Reageer
    carolienharry
    Deelnemer

    [color=#FF0000][/color]carolienharry schrijft:
    [quote]hallo ik ben en getrouwde vrouw van 45 uit leeuwarden en zou graag met
    imand in kontakt willen komen want ik ben zelf een hart patient en heb zelf 2 lekkende hartkleppen en voor mijn man valt het ook niet al tijd mee maar we proberen het wel samen er uit te komen en daar om wil ik graag wat andere dingen gaan onder nemen onderanderen mailien of msn of wat andere dingen groeten van carolien uit leeuwarden friesland[/quote]

    #83613 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    Ik ben zelf bijna 27, en vandaag te horen gekregen dat ik twee lekkende hartkeppen heb. wat zijn jouw ervaringen ermee?

    Groetjes christel uit ede

    #83614 Reageer
    carolienharry
    Deelnemer

    hallo ik wil je bedanken dat je even op mij hebt gerageerd ik zou graag wel wat meer van je willen of je getouwd ben en zou je het leuk vinden om samen wat leuke dinen te gaan onder nemen ik hoop nog wat van je terug tehoren groeten van carolien uit leeuwarden

    #83616 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo,

    Graag gedaan hoor….

    misschien is mailen naar mailadres wat makkelijker?!

    c.hendriksen@live.nl

    Ik lees het wel!!

    Groetjes christel

    #83621 Reageer
    carolienharry
    Deelnemer

    hallo ik heb je mail adres op geschreevenen ik stuur je morgen even een mailtje
    maar mijn vraag aan je is
    ben je ook grtrouwd en waar kom je
    dan weg en moet je nog weer voor controle naar het ziekenhuis en hoe voel je nu dan naar dat je weet dat je eeen lekkende hartklep hebt en hoe gaan je fam. er mee om ik hoop nog een brichtje van je terug tekrijgen groeten van carolien uit leeuwarden

    #83627 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo carolien,

    Beetje late reactie, maar dat is goed. Ik zie je mail wel een keer!

    Ik ben inderdaad getrouwd, dit jaar 4 jaar! Ik woon dus in Ede. Ik heb een dochtertje van bijna 4!

    Hoe ik me voel nu ik weet dat ik een lekkende hartklep heb?! Ja ik schrok wel een beetje toen ik het bericht hoorde…voorsalsnog hoef ik niet onder strakke controle bij de cardioloog, maar ze houden het in de gaten, dat wel! ik ben namelijk ook diabetespatient!(met de nodige complicaties)

    Met familie gaat wel goed, het is meer vervelend voor mij en mijn man! Dat is best zwaar, en moeilijk soms! Hoe gaat dat bij jou?
    Ben jij ook zo moe altijd?

    Tot mails dan!

    Grpetjes,

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #83613 in hartkleppen
Je informatie: