default-header

hartgenoten

Home Forums De website, vragen over…. hartgenoten

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #78675 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    wat fijn dat er al zoveel mensen hartgenoten.nl hebben bezocht 😉 ,alleen jammer dat er nog maar zo weinig foto’s geplaatst zijn, als u geen foto van u zelf op de site wilt zetten, neem dan een vakantiefoto of een van uw huisdier of hobby.
    Veel mensen hebben bij hun profiel staan dat ze geen donateur zijn, terwijl dat el zo is, u kunt dit aangeven door naar mijn profiel te gaan, kies dan profiel wijziggen, en open het tabblad profiel info, helemaal onderaan kunt u aanklikken dat u donateur bent.:huh:
    Verder kijk ik uit naar al die hartverhalen die beslist nog geplaatst gaan worden als iedereen een beetje meer vertrouwd is met de site, succes hiermee al vast!:unsure:

    #81809 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Misschien ervaren veel mensen ook problemen met het plaatsen van de foto. Deze mag ook maar 330×500 zijn en 250kb. Dat zou natuurlijk ook kunnen, toch..
    ze zouden hun foto dan eerst tot deze maten moeten verkleinen eer ze deze plaatsen…..

    #81827 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Anneliese schrijft:
    [quote]wat fijn dat er al zoveel mensen hartgenoten.nl hebben bezocht 😉 Verder kijk ik uit naar al die hartverhalen die beslist nog geplaatst gaan worden als iedereen een beetje meer vertrouwd is met de site, succes hiermee al vast!:unsure:[/quote]

    Ik heb net een lang verhaal zitten schrijven en toen ik op “Opslaan” klikte verdween het verhaal en het zweeft nu voor eeuwig ergens in cyberspace of zo ;-). Ik werd blijkbaar uitgelogd tijdens het schrijven, maar had dat niet gezien.
    Zonde van mijn tijd en energie dus….. Ik heb nu geen zin meer om het verhaal opnieuw te gaat typen.

    Misschien ooit nog wel, ik zie wel.

    groetjes,
    Lisa.

    #81828 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Dit vind ik echt heel erg vervelend voor u. Ik heb nog nagekeken of ik het niet ergens in het administratie deel kon vinden. Helaas..
    Het was zeker een lang verhaal. Hopelijk wilt u het nog eens schrijven. Dan zou ik alleen kunnen adviseren om het in een tekstverwerker te schrijven. Dan heeft u het in ieder geval veilig staan. Ik kan helaas de inlogtijd niet veranderen.
    Echt zonde dat het niet goed is gegaan.

    #81834 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Job Pieter Tent schrijft:
    [quote]Dit vind ik echt heel erg vervelend voor u. Hopelijk wilt u het nog eens schrijven. Dan zou ik alleen kunnen adviseren om het in een tekstverwerker te schrijven.
    Echt zonde dat het niet goed is gegaan.[/quote]

    Dank voor je reactie. en ja, ik ga het zo nog een keer schrijven, maar dan nu eerst apart en dan kopieer ik het hele verhaal in 1 keer naar Hartverhalen :-).

    Lisa.

    PS Ik voeg in mijn verhaal veel witregels in. .
    Anders is het net 1 heel lange zin, en dat is voor mij en mogelijk ook voor anderen niet goed en prettig leesbaar.

    #81836 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Doe ik ook hoor. Is veel overzichtelijker. groetjes

    #81848 Reageer
    marion
    Gast

    wat betreft een foto.
    Nou vind een hobbie wel leuk dus heb ik het paard waar ik meestal op rijd erop gezet.
    Ben nieuw hier en ben nog zoekende dus kijk even rond.
    Maar ziet er goed uit van wat ik tot nu toe gezien heb.

    #81859 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Leuk, ik ben ook helemaal van de paarden, al ben ik niet meer in de gelegenheid te rijden helaas. Kijk gerust rond en dank voor het compliment!
    Groetjes, Done

    #81861 Reageer
    Marly
    Gast

    Ook ik ben een paardengek. Vroeger heb ik 8 jaar lang paard gereden, van mijn 6e tot mijn 14e. Ik had al enkele jaren helemaal niet meer paard gereden, maar gelukkig heb ik in de vakantie een paardrij tocht gehad in Toscane:laugh: In het bos. Dat was echt weer geweldig, na zoveel jaren niet meer te hebben gereden. Heeft u gewoon 1x per week paardrijles, of doet u nog meer op het gebied van paarden? Veel plezier verder op Hartgenoten!

    Groetjes,

    Marly

    #81863 Reageer
    Philicia
    Deelnemer

    Paarden, wat zijn het toch prachtige dieren! Reed vroeger ook, maar doordat de manege failliet ging ben ik gestopt, jammer… 🙁

    Maar wie weet in de toekomst, je bent er nooit te oud voor om er weer mee te beginnen :laugh: toch?!

    #82478 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Ik kom na lange tijd weer eens terug op dit forum. Het ging hier namelijk om de foto’s van alle hartgenoten. In het begin waren dit slechts enkelen. Maar nu zijn er toch al enorm veel foto’s bijgekomen. Super dus! :cheer:

    #82628 Reageer
    Evi
    Deelnemer

    ik ben ook groot paardenfan. helaas momenteel niet de energie om te gaan rijden, maar prachtige dieren we hebben een pensionstal en er 10 hier bij ons staan. heeft iemand van jullie ook veel last ervan dat hij of zij zijn hobby wegens energie te kort of andere klachten niet of veel minder kan doen ?

    #82687 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Er zijn hier best veel mensen te vinden die door gebrek aan energie of door de klachten niet meer kunnen doen wat ze willen. Veel daarover staat in hartverhalen van mensen. Er zijn ook veel mensen die hun beroep niet eens meer mogen (en natuurlijk kunnen) uitvoeren.

    Wel echt jammer dat je de energie niet hebt om te rijden. Maar alleen al bij deze dieren zijn is heerlijk, toch?
    Ik kijk vanuit mijn kantoor (thuis) op de weilanden uit, vol met paarden. Een prachtig gezicht. Ik kan er rustig een uur naar staren. 😀

    #82705 Reageer
    Philicia
    Deelnemer

    Ik hoop dat je snel weer de energie hebt om weer te gaan rijden, heerlijk is dat.

    En wat Job zegt dat je ze inderdaad kan zien en af en toe naar kijken is ook al heel rustgevend lijkt me, sterkte!

    #82793 Reageer
    Jacqi
    Deelnemer

    Mijn profiel bijgewerkt en aan de slag! :cheer:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #82705 in hartgenoten
Je informatie: