default-header

Hartfalen reageert gunstig op carnitine en coënzym Q10

Home Forums Hartfalen Hartfalen reageert gunstig op carnitine en coënzym Q10

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #84289 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Dank je wel Lisa, voor je snelle antwoord.
    Ik zal eens kijken of ik het kan vinden op internet.

    (toevallig heeft mijn dochter vandaag carnitine voorgeschreven van Sigma, ook van een internist uit Utrecht, dr v L (durf geen namen te noemen)

    En wat betreft gevoeligheid, daar heb ik ook een probleem mee, daarom is het meeste wat ik koop van orthica. Mag ik vragen van welke fabrikant jij je carnitine hebt? (voor het geval ik het toch zelf moet kopen?)

    Groetjes Margreet

    #84290 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Hallo Margreet,

    De link doet het nu wel hoor 🙂 …. heb de vorige mail intussen al weer aangepast.

    Ja, dat is hem, dr v L. (kan niet missen denk ik 😉 )

    Ik mail je wel even prive over mijn carnitine merk (en welke ingredienten er in zitten) en waar ik het bestel, okee?

    Groetjes,
    Lisa 🙂

    #84291 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Ha ha, jij bent snel!! Ik zie dat je de link toch hebt kunnen plaatsen> Dank je wel! (maar ik hoop dat je toch ook mijn vorige vraag wilt beantwoorden)

    Ik vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die geinteresseert is in alternatief en vitamine. Ik heb er vee over gelezen en er veel boeken over. Het lukt me alleen niet meer om te onthouden. Iets wat ik jammer vind, maar ik heb toch (toen) veel mensen kunnen helpen. Zo ben ik ook al ruim 16 jaar bezig met bach flower remedie’s.

    Groetjes Margreet

    #84292 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Ja, dan zie ik dat tegemoet, dank je wel Lisa! (en het is wel toevallig dat je het over die arts hebt, hij is niet meer zo jong, maar erg goed)

    Groetjes Margreet

    #84293 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    tygo schrijft:
    [quote]Ja, dan zie ik dat tegemoet, dank je wel Lisa! (en het is wel toevallig dat je het over die arts hebt, hij is niet meer zo jong, maar erg goed)

    Groetjes Margreet[/quote]

    Ja niet meer piep :cheer: , maar ervaren en erg goed, en hij is een arts die echt meeleeft met zijn patienten.

    #84294 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    tygo schrijft:
    [quote]
    Ik vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die geinteresseert is in alternatief en vitamine. Ik heb er vee over gelezen en er veel boeken over. Het lukt me alleen niet meer om te onthouden. Iets wat ik jammer vind, maar ik heb toch (toen) veel mensen kunnen helpen. Zo ben ik ook al ruim 16 jaar bezig met bach flower remedie’s.

    Groetjes Margreet[/quote]

    Ja, vind ik ook leuk om niet de enige te zijn :cheer:
    We hebben overigens nog meer overeenkomsten (leeftijd, Reiki).

    Ik lees ook veel, vroeger en nog altijd, maar ik vergeet nu ook veel weer (heb het dus niet allemaal paraat), want vaak kan ik net als Kees van Kooten een sticker op mijn voorhoofd plakken: VOL
    (maar ik kan het zo weer opzoeken, dus dat maakt alles weer goed.)

    Groetjes,
    Lisa.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #84289 in Hartfalen reageert gunstig op carnitine en coënzym Q10
Je informatie: