default-header

Hartfalen op 27 jaar

Home Forums Hartfalen Hartfalen op 27 jaar

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80983 Reageer

    Heb met veel belangstelling je verhaal tot nu toe gelezen, jullie hebben geen gemakkelijke jeugd gehad door al dat heen en weer “gesleep” naar de diverse ooms en tantes, maar toch proef je duidelijk uit je verhaal dat als jullie thuis waren met z’n allen het een veilig nest was.

    #80985 Reageer

    Heb met veel belangstelling je verhaal tot nu toe gelezen, jullie hebben geen gemakkelijke jeugd gehad door al dat heen en weer “gesleep” naar de diverse ooms en tantes, maar toch proef je duidelijk uit je verhaal dat als jullie thuis waren met z’n allen het een veilig nest was.

    #80986 Reageer

    Heb met veel belangstelling je verhaal tot nu toe gelezen, jullie hebben geen gemakkelijke jeugd gehad door al dat heen en weer “gesleep” naar de diverse ooms en tantes, maar toch proef je duidelijk uit je verhaal dat als jullie thuis waren met z’n allen het een veilig nest was.

    #78545 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Zijn hier nog meer jonge mensen die met hartfalen zitten?

    Ik belande in het ziekenhuis met een hartslag van 130bpm in rust en had nog maar een pompfunctie van 20% over, mocht na 12 dagen naar huis om verder te herstellen met medicijnen.
    Volgende week ben ik 3 maanden uit het ziekenhuis en krijg ik een echo om te kijken hoeveel ik hersteld ben.

    Het gaat redelijk moet ik zelf zeggen. Alleen kan ik nog geen zware inspanning aan, die duurt volgens de cardioloog nog wel even.

    Maar zijn er hier ook mensen geweest die ongeveer mijn leeftijd hebben? Want ik zou graag wat ervaringen horen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #80985 in Hartfalen op 27 jaar
Je informatie: