default-header

Hartfalen en werken

Home Forums Algemene discussies Hartfalen en werken

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #78790 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Mijn werkgever heeft mij op non-actief gezet daar ik reeds vanaf Februari 2008 ziek gemeld ben , is er nog kans dat ik ergens een vol dienstverband aan kan gaan, mijn werkgever denkt niet dat ik nog terug kan begeinnen, wat te doen ????

    #82954 Reageer
    Maria
    Deelnemer

    Je kunt wachten op een oproep van het UWV, maar je zou ook zelf daar contact mee kunnen opnemen.

    #82957 Reageer

    Je kunt ook contact opnemen met de arbeidsdeskundige van de ARBO dienst.

    #82958 Reageer
    saby
    Gast

    Hoi peter,

    Of je een vol diensverband aankunt, dat weet ik niet het ligt ook aan je hartfalen niet iedere hartfaalpatient is hetzelfde de een kan meer als de ander….hoe beperkt ben je met je hartfalen?? doe je zwaar werk? je zou naar de uwv kunnen bellen en informeren hoe nu verder, of wachten op de oproep van de uwv…

    #82959 Reageer
    Peter Santbergen
    Deelnemer

    Alvast Hartstikke bedankt voor jullie reeds snelle reacties, zijn jullie ook bekend met de brochure HEB JE WAT KRIJG JE WAT kijk dan op de site van http://www.minvws.nl misschien zit er iets voor jullie tussen Folder laten toesturen dan hoef je niet te downloaden

    #82960 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Beste Peter,
    Je zal niet voor niets al een jaar ziek gemeld zijn. Dan wil je niet ook nog eens zorgen hebben over je inkomsten. Bedankt voor de goede tip!
    Veel sterkte, Done

    #82964 Reageer
    Nicc
    Deelnemer

    Beste Peter,

    Zoals Anneliese al zei, zou ik contact opnemen met je contactpersoon bij het Arboned. Na je ziekmelding is waarschijnlijk door hun contact met je opgenomen en zij weten dan in ieder geval wat er speelt. Vaak kunnen zij ook een goede inschatting maken van jouw mogelijkheid om weer te werken, hoeveel uren, wat voor werk e.d.
    In ieder geval veel succes!

    Groetjes Nicole

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #82958 in Hartfalen en werken
Je informatie: