default-header

hallo , even voorstellen

Home Forums Even voorstellen hallo , even voorstellen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80528 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik zal me even voorstellen . Ik ben 47 en woon al vele jaren in tropisch Jakarta . Afgelopen april was ik in Nederland op vakantie om de familie en vrienden te bezoeken . Op 29 april ging ik met mijn echtgenote gezellig voor een dagje naar Amsterdam maar het dagje uit liep anders . Ik kreeg opeens vreselijke pijn in mijn rechterarm en werd erg misselijk zweterig en duizelig . Aangezien ik tot op dat moment eigenlijk altijd kerngezond ben geweest wist ik dus ook niet dat ik een hartinfarct had . Wij zijn een kantoorgebouw ingelopen waar ze een mini starbucks hadden en ik heb daar een koffie genomen en ben gaan zitten hopend dat het nare gevoel zo over zou gaan . Dat was het laatste wat ik me herrriner todat ik weer bijkwam en al in de ogen van een vriendelijke ambulance verpleger keek . Mijn geluk was dat ik ben neergevallen naast een AED en iemand in de buurt die razendsnel heeft gereageerd . Daarna was ik erg snel in het ziekenhuis alwaar ik ben gedottert en een stand is geplaatst . Omdat ik na die infarct een tijdje niet mocht vliegen is mijn `vakantie` iets langer geworden maar ben nu al weer 2.5 maand terug in Jakarta en onder behandeling van een cardiooloog hier . Met mijn hart gaat alles tot nu toe bijzonder goed , kan eigenlijk al vanaf dag 1 goed lopen fietsen enz. Ik heb alleen jammer genoeg erg veel last van misselijkheid/duizeligheid en wat steken op de borst van de medicijnen , hoop dat daar een oplossing voor komt .

    #92881 Reageer
    Claudials
    Gast

    Jeetje dus jij hebt ook wel een engeltje op de schouder gehad! Gelukkig is het goed afgelopen. Misselijkheid ken ik niet vd medicijnen wel allerlei andere bijwerkingen.
    Duizeligheid had ik ook toen moest ik niet de beide bloedverdunners tegelijk innemen ik neem ze smorgens smiddags en s’avonds in en toen ging het na een tijd goed. Het kan ook zijn dat je twee andere medicijnen niet tegelijk in moet nemen maar dat zou de cardioloog moeten weten. Succes

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #92881 in hallo , even voorstellen
Je informatie: