default-header

Hallo!

Home Forums Even voorstellen Hallo!

  • Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door Hartgenoten.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80739 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,

     

    Ik ben Onno Nieuwenburg ben 34 jaar en woon in den haag heb 2 kids van 9 en 6 jaar oud en een pracht van een vriendin!.

    Ik ben sinds 2009 hartpatient met een lekkende aortaklep, gelukkig is het en matige lekkag maar toch.

    Het heeft behoolijk wat invloe op m gehad toen ik dat te horen kreeg.

    Heb het mt name de eerste maanden behoorlijk lastig gehad.

    Ik ben sinds 2016 ook vrijwilligr van het rode kruis als EHBO'er.

     

    Ik hoop hier met lotgenoten te kunnen praten en ervaringen te kunnen delen en om te zien hoe andere er me omgaan.

     

    Gr Onno Nieuwenbug

     

    #93808 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Onno,

     

    Ik ben geen ervaringsdeskundige in die zin dat ik zelf een klepvervanging heb gehad.

    Maar door alle verhalen en telefoongesprekken die ik heb gevoerd met donateurs van ons stichting ben ik wel het een en ander te weten gekomen over diverse onderwerpen.

    Ik neem aan dat je medicatie krijgt voor je aortaklepprobleem. Meestal wordt dit n.l. als behandeling aangevoerd bij een matige lekkage.

    Als je echter moe blijft raad ik je aan om toch nog eens te overleggen met je arts of de medicatie misschien moet worden aangepast.

    Verder kun je op onze site al verhalen en artikelen lezen over (aorta)klep lekkages, misschien heb je daar ook wat aan.

     

    Anneliese Wijers-Barten

    St. Hartpatiënten Nederland

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93808 in Hallo!
Je informatie: