default-header

Goed nieuws gekregen

Home Forums ICD Goed nieuws gekregen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79562 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,
    Ik heb sinds 3 februari een icd.
    Gisteren 3 mei was de eerste echo na de operatie.
    Ze stonden zeer versteld van de resultaat,ik had een pompfunktie voor 3 februari van 20% en die was gisteren verdubbeld nu had ik een pompfunktie van 40% dat is zeer goed nieuws.Alles was goed verbeterd.Ik denk dit goede nieuws moet ik even delen met lotgenoten Zodat mensen ook kunnen lezen dat er goede berichten aanwezig zijn. :laugh:

    #86867 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Super!!….dat is een hele verbetering joh…

    ik ben in 2007 geopereerd aan mijn hartklep ter stabilisatie..in december 2006 was mijn EF ook 20%…in maart dit jaar kreeg ik te horen nav onderzoeken ivm een pacemaker dat mijn EF nu 33% is..dus ook een lichte verbetering…maar voor een pacemaker zit ik op het randje…dus daar nu op wachten of dit ja of nee word..

    #86871 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    wat is dat een feest, welgefeliciteert,ik ben ook van 28 naar 33 gegaan en heb maandag weer een afspraak bij de cardioloog,maar weer hopen dat het weer wat verbeterd is.Zijn jullie ook aan,t sporten of komt het alleen door de medicynen en de andere leefregels????groetjes Nel

    #86872 Reageer
    tjinta
    Gast

    Hoi Nel,
    Ik heb de icd feb 2011 gekregen en zit nog aan de medicijnen, en sinds 2 weken ben ik aan het revalideren.En volgens de arts kom je niet meer van de medicijnen af,wat ik wel hoopte.wat de arts van dit resultaat vindt dat weet ik niet want bij hem moet ik pas in sept.terug komen.

    #86873 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    bij mij door de operatie en door de medicatie denk ik…sporten doe ik niet meer aan..daar ik TE fanatiek ben..en dan lig ik de rest van de week als een dood vogeltje op de bank..

    Mijn EF zal verder niet stijgen daar ik gedelateerde cardiomiopathie heb..
    de operatie was om verdere daling te vermijden..

    maar maakt niet uit…ik werk nog fulltime…en heb nog plezier in mijn leven..tussen de rustpauzes door..hihihi

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #86871 in Goed nieuws gekregen
Je informatie: