default-header

Gezocht voor documentaire

Home Forums Harttransplantatie Gezocht voor documentaire

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #78769 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste Hartgenoten,
    Momenteel ben ik bezig met de research voor een documentaire over orgaandonaties (voor omroep LliNK). Als onderdeel van de film wil ik onderzoeken of getransplanteerden na het ontvangen van een donororgaan persoonlijkheidsveranderingen kunnen ondergaan. Dat kan varieren van een vegetarier die plotseling weer zin in vlees krijgt, tot het verkrijgen van nieuwe karaktereigenschappen. Binnen de documentaire wil ik zowel voor- als tegenstanders, believers en non-believers aan ’t woord laten.
    Ik ben me ervan bewust dat dit een gevoelig onderwerp is, maar juist in deze tijd lijkt het me van levensbelang dat het onderwerp orgaandonaties aandacht blijft krijgen.
    Graag hoor ik jouw ervaringen! Je kunt contact met me opnemen via de email ( britt@llink) of natuurlijk telefonisch (010-2882288). Uiteraard geheel vrijblijvend.
    Alvast bedankt!
    groetjes,
    Britt – Omroep LLiNK

    PS Een reactie op dit forum kan uiteraard ook.

    #84461 Reageer
    frweber
    Deelnemer

    ben 4 jaar geleden getransplateerd heb eigenlijk geen verschil gemerkt en volgens mijn vrouw heb ik nog de zelfde streken
    gr frans

    #84462 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Geachte,

    Dit is een oud bericht, dus zal er hoogstwaarschijnlijk niet gereageerd worden op nieuwe plaatsingen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #84462 in Gezocht voor documentaire
Je informatie: