default-header

fijne cardiologe

Home Forums Catharina Eindhoven fijne cardiologe

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #80786 Reageer
    Leonardo
    Deelnemer

    Nifedipine heeft als mogelijke bijwerking o.a. :

    krachteloosheid &
    pijn in de benen

    zo staat het vermeld in de bijsluiter, als leek denk ik dan dat het zware/vermoeide gevoel wat je hebt wellicht te wijten zou kunnen zijn aan dit type medicijn.
    Zou zeker overleg plegen met de arts die jou dit middel heeft voorgeschreven.
    Nifedipine wordt ook wel eens gegeven i.p.v. Adalat OROS
    Ik citeer: Zowel effectiviteit als veiligheid, verdraagbaarheid als bijwerkingen van Nifedipine Sandoz retard zijn in een zorgvuldige wetenschappelijke analyse inferieur gebleken
    meer info:
    http://64.233.183.104/search?q=cache:SJaSAl-KGtMJ:www.cardiology.nl/cardiology/pages/nieuws/index.php%3FnieuwsID%3D1004+adalat&hl=nl&ct=clnk&cd=23&lr=lang_nl

    #78525 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    wil effe iets vertellen over de ervaring in het vooronderzoek
    , div onderzoeken gehad e.d en wil even mijn complimenten uitspreken over de cardiologe die ik daar heb gehad, via haar ben ik doorverwezen naar Rotterdam, ivm eerdere oparatie

    gr benny

    #83359 Reageer
    carin50
    Deelnemer

    catharinaziekenhuis heeft een geweldige dijne hulvaardige verpleging op de cardiologie en ook op de ic en midicare niet te klagen, het eten is er geweldig, ze moeten daar geweldige koks hebben zo smakelijk:-)

    en mijn respect voor de chirurgen die hier hun werk zo voortreffelijk doen.
    in ieder opzicht wordt je bijgestaan na een operatie.
    gr carin

    #83974 Reageer
    helga
    Deelnemer

    Ik vond het eten ook supergoed in het Catharina ziekenhuis, de verpleging was ook top, alles eromheen was eigelijk goed verzorgd.

    gr Helga

    #85809 Reageer
    R…
    Deelnemer

    Nou ja, ben het hier niet zo mee eens… Ik werd een tijdje geleden gewoon weggestuurd van de EHBO, ik moest maar naar Nijmegen gaan (waar ik onder controle sta, kom zelf uit eindhoven). Ze wisten niet wat ze met mijn afwijking aanmoesten en ik werd zonder pardon weggestuurd! :O Ik had een hele hoge hartslag, maar volgens de arts daar was die nog goed genoeg om naar Nijmegen te rijden… :O

    Ga voortaan altijd meteen naar Nijmegen..

    #81616 Reageer
    Quincy2010
    Gast

    In de Radboud in Nijmegen zit je altijd goed.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #83974 in fijne cardiologe
Je informatie: