default-header

Even voorstellen

Home Forums Even voorstellen Even voorstellen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80722 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hoi hoi

    mijn naam is Richard, 46 jaar en vorige week zondag (23 sept) een hartinfarct gehad, bleek in het ziekenhuis.

    Maandag in Alkmaar gedoteerd en 3 stents mogen ontvangen in mijn rechter kransslagader.  In de linker is ook nog een klein beetje vervuiling ontdekt maar dit is minimaal en zit helemaal op het einde in een heel dun adertje. Dit dit gaf teveel werk en risico om dit te verwijderen. Hopelijk gaat dit met de medicijnen weg. Na vele jaren direct het pakje shag weggegooid en tot opheden niet meer gerookt.

    Afgelopen donderdag mocht ik weer naar huis met een voorraad medicijnen, en ik moet zeggen ik voel me goed.

    Nu aan het lezen met de grote vraag ,hoe nu verder?? Ik lees dat mensen het zo slecht hebben, niet meer kunnen werken , conditie weg is, mentaal in de war zijn  enz enz. 

    Ik geloof dat ik wel wat conditie heb ingeleverd, maar voor de rest ….. Ben ik hier nu een uitzondering in, of komt dit nog? Juig ik te vroeg? 

    Graag jullie ervaring of advies

    Dankjewel.

    #93772 Reageer
    Kiki60
    Deelnemer

    Hallo ik ben Kiki 60 jaar, in juli 2018 bijpass gehad, en voel me slechter dan voorheen

    #93775 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Richard,

     

    Het hoeft echt niet altijd zo te zijn dat je heel erg achteruit gaat na een hartifarct. Ook mentaal kan de een het gemakkelijker accepteren dan de ander. Dus laat je niet bang maken door alleerlei verhalen maar volg je eigegn weg.

    Overigens zeer knap dat je direct gestopt bent met roken!

     

    Anneliese Wijers-Barten

    St. Hartpatiënten Nederland.

    #93786 Reageer
    mikeanber
    Deelnemer

     

    beste

    heb drie stents gekregen maar pompfunctie is 28 % MRI gehad en krijg vrijdag 01-02-2019 hoe verder mogelijk een crt kastje icd afwachten

    ben direct gestopt met roken of het helpt weet ik niet zag in het zieken huis mensen die nooit hadden gerookt en ook van alles hebben hartvalen herseninfarkt enz.

    voel me goed maar komt dat ik er achteraf er twee jaar mee heb gelopen men dacht aan de maag baal als een sterker had niet zo hoefen zijn maar nu is het niet meer te genezen 

    groet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #93775 in Even voorstellen
Je informatie: