default-header

Ervaringen

Home Forums Revalidatie Ervaringen

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #81532 Reageer

    Respect Annemarie,

    Ik vond het al heel erg om alleen wat ritmestoornissen te hebben en jij hebt er ook nog eens andere problemen met organen bij die net zo onmisbaar zijn als je hart. Knap hoe je dit kan volhouden.

    Het is hier nu mooi weer. Ik ga er maar vanuit dat dit in het zuiden ook zo is.

    Groet, Ditendat

    #81533 Reageer
    Roland
    Gast

    Dank je, Ditendat.

    Een zonnige groet uit het zuiden.

    P.s prof in Aken durft behandeling lever toch niet aan. Kans op complicaties is te groot. 🙁

    #81534 Reageer
    Anoniem
    Gast

    😛 je bent een kanje wees trots op je zelf liefs gerda

    #81535 Reageer
    ymeijers
    Deelnemer

    Beste Roland,

    Mooi om te lezen hoe u hiermee omgaat.
    Elsje, Gerbis, Eenbeetjevanditendat en Anoniem hebben gelijk, u mag trots zijn op uzelf!! 😀

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Meijers
    Hartpatiënten Nederland

    #81536 Reageer

    lieve mensen ik ben gerda ik ben er weer een betje heb in maart een icd gekregen en het gaat nu beter ik wilde te snel nu werk het goed en mijn had gaat nu ook beter en ik kan nu weer wat wel met kleine stapjes en niet teveel en goed rust met het hesen in fark gaat het nu ook goed al leen linchs verlamp maar we blijfen pozetief 😛 verder veel liefs voor alle maal geniet van wat je nog kan doei doei gerda 😆

    #81537 Reageer

    lieve mensen ik ben gerda ik ben er weer een betje heb in maart een icd gekregen en het gaat nu beter ik wilde te snel nu werk het goed en mijn had gaat nu ook beter en ik kan nu weer wat wel met kleine stapjes en niet teveel en goed rust met het hesen in fark gaat het nu ook goed al leen linchs verlamp maar we blijfen pozetief 😛 verder veel liefs voor alle maal geniet van wat je nog kan doei doei gerda 😆

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
Reageer op: Reactie #81533 in Ervaringen
Je informatie: