default-header

Ervaring met myocardinfarct en lymfeklierkanker.

Home Forums Hartproblemen in combinatie met andere ziekten Ervaring met myocardinfarct en lymfeklierkanker.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Berichten
  • #92566 Reageer
    Roland
    Gast

    Zeg heren,

    Wat zitten jullie nu te smoezen? 😛

    #92567 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    pssst onderonsje :cheer:

    #92568 Reageer
    Roland
    Gast

    Ik zal het niet verder vertellen…. :whistle:

    #92569 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Harm,

    Wat een goed nieuws dat je ‘schoon’ bent verklaard. Je hebt een flink traject achter de rug.
    De combinatie hartpatiënt en (ex) kankerpatiënt…
    In ons gezin ben ik de hartpatiënt en is mijn man de (ex) kankerpatiënt. Hij staat gelukkig weer aan de goede kant van het ‘lijntje’.

    Als ik flinke hoestbuien heb en benauwd ben dan heeft dat zijn weerslag op mijn hartritme. By the way, ik rook niet….

    Groet,
    Annemarie

    #92570 Reageer
    Harm1955
    Gast

    Hoi Annemarie,
    Dan is er bij jullie dus ook heel wat gebeurt. Wel mooi dat je man weer aan de goede kant van “de lijn” staat.

    Wat betreft hoesten en hartritme, ik had in mijn “oude tijd” voor de kanker al wel door dat hoesten het hartritme juist weer in het gareel kon brengen. Ik heb nooit ervaren dat hoesten een ritmestoornis opwekte. Ik denk ook niet dat dat nu het geval is.

    Wat mij intrigeert is dat ik in de hele “kankerperiode” tot aan ongeveer anderhalve week geleden geen stoornissen heb gehad. Sinds 3 weken wel gestopt met perindopril maar dat zou theoretisch geen invloed mogen hebben omdat ik juist (sinds januari 2014) Isoptin slik om de stoornissen te voorkomen.

    by the way: “tenminste 1 verstandige hart-lotgenote :-))

    #92571 Reageer
    Roland
    Gast

    Hoi Harm,

    Hoe is het nu met je Hb? Een ijzertekort kan ook hartkloppingen/ritmestoornissen veroorzaken.

    Groet,
    Annemarie

    #81672 Reageer
    Harm1955
    Gast

    Hoi Annemarie,

    Phoe daar vraag je mij wat.
    Volgens de hematoloog waren mijn bloedwaarden op 16 april in orde.
    Welke waarden dat precies waren weet ik niet, er wordt met name gekeken naar de rode en witte bloedlichaampjes en de leukocyten. Ik weet zo niet zeker of het meten van de rode bloedlichaampjes iets zegt over het HB gehalte, volgens mij wel.

    Maar ik ga komende week sowieso langs de huisarts om mijn cholesterol na te laten kijken, maar ik vraag hem dan meteen om een volledig bloedbeeld.

    Groet
    Harm

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
Reageer op: Ervaring met myocardinfarct en lymfeklierkanker.
Je informatie: