default-header

ernstig gewichtsverlies bij ritmestoornis, iemand tips?

Home Forums Ritmestoornissen ernstig gewichtsverlies bij ritmestoornis, iemand tips?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79575 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,

    Ik zal even in ’t kort mijn verhaal vertellen en hopelijk heeft iemand tips! ik ben kimberly en 20 jaar.
    2 jaar geleden heb ik een ablatie gehad omdat ik een WPW syndroom had en had dagelijks urenlang een hartslag van rond de 220. Doordat ik er zo’n last van had kon ik amper eten omdat de klachten dan NOG erger werden. Hierdoor woog ik nog maar 38 kilo (ben 1.65) na de ablatie 2 jaar terug ben ik langzaam aan opgeknapt en woog daarna 50 kilo.
    Nu begint de ellende weer van vooraf aan want sinds een half jaar heb ik weer een hartslag rond de 220 en hebben ze nog een ritmestoornis ontdekt (re-entry cardigardy) en weeg ik nu weer maar 39 kilo ook ben ik heel erg moe en slaap ik meer dan dat ik wakker ben en eten is voor mij lastig omdat mn hart spontaan op hol slaat als ik wat eet.
    Nu vroeg ik me af of er toevallig iemand is met dezelfde klachten en die toevallig een goed eetpartoon weet om aan te komen zonder dat ik de hele dag beroerd ben?

    Alvast heel erg bedankt

    #86953 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    pfffffff..ik zou er graag wat afwillen..maar dit is wel extreem zeg..

    kan je geen dietiste raadplegen met dit probleem??

    ik denk zelf persoonlijk dat je lichtverteerbaar voedsel kan nemen wat sneller word opgenomen door je lichaam..en dan vaak eten…dus niet drie keer per dag..maar bv 10 keer of meer…zodat je toch aan je voedingstoffen komt…

    ben geen expert..maar ik zou het zo doen..maar misschien dat een dietiste je daarbij kan helpen…want zo te horen zit je op gevaarlijk ondergewicht…

    Veel sterkte met je klachten..en hopelijk dat weer snel aan komt..

    #86956 Reageer
    charlot
    Deelnemer

    Krankzinnig! Tot hoever wil de dokter je uithongeren? Je noodkreet hoort thuis in het ziekenhuis, dus daar zou ik dan meteen op de stoep gaan liggen, en pas weer weggaan als je minimaal 50 kilo weegt. Je kunt toch wel extra voedzame speciale voeding krijgen, desnoods via een sonde ?? We leven toch niet in 1940?

    #86974 Reageer
    Manuela93
    Deelnemer

    sorry kan je hier niet mee helpen, ik heb juist het probleeem dat opzwel met vocht en me op gegeven moment en oud vrouwtje met oedeem voel.

    meschien idd naar het ziekenhuis gaan om exstra voedzaam voeding te krijgen.

    door en exstreem laag gewicht word het volgensmij nog erger tog?

    beterschap! hoop dat je snel wat aankom!!

    groetjes manuela

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #86974 in ernstig gewichtsverlies bij ritmestoornis, iemand tips?
Je informatie: