default-header

Enquête over uw holteronderzoek

Home Forums Algemene discussies Enquête over uw holteronderzoek

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80630 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste forum gebruiker,

    Voor mijn afstudeerstage ben ik bezig met een gebruikersonderzoek naar hartpatiënten die een holteronderzoek hebben ondergaan. Via een holteronderzoek spoort de cardioloog/arts eventuele afwijkingen op in het hartritme van een patiënt. De patiënt moet dan een paar dagen (24 of 48 uur) rondlopen met een kastje (holter) dat het hartritme vastlegt in een filmpje. Daarnaast moet er waarschijnlijk een dagboek bijgehouden worden over alle activiteiten en klachten.

    Heeft u ooit een holteronderzoek ondergaan dan vraag ik u graag om mee te werken aan dit onderzoek door een enquête in te vullen.

    link naar enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=514364

    Het invullen van de enquête duurt maximaal 15 minuten. De antwoorden worden anoniem verwerkt.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Marius Looij

    Afstudeerder bij Lectoraat Centrum IT en Media (CIM) aan de HAN.

    #93499 Reageer
    henk1956
    Deelnemer

    [quote=HAN-marius]

    Beste forum gebruiker,

    Voor mijn afstudeerstage ben ik bezig met een gebruikersonderzoek naar hartpatiënten die een holteronderzoek hebben ondergaan. Via een holteronderzoek spoort de cardioloog/arts eventuele afwijkingen op in het hartritme van een patiënt. De patiënt moet dan een paar dagen (24 of 48 uur) rondlopen met een kastje (holter) dat het hartritme vastlegt in een filmpje. Daarnaast moet er waarschijnlijk een dagboek bijgehouden worden over alle activiteiten en klachten.

    Heeft u ooit een holteronderzoek ondergaan dan vraag ik u graag om mee te werken aan dit onderzoek door een enquête in te vullen.

    link naar enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=514364

    Het invullen van de enquête duurt maximaal 15 minuten. De antwoorden worden anoniem verwerkt.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Marius Looij

    Afstudeerder bij Lectoraat Centrum IT en Media (CIM) aan de HAN.

    [/quote]

     

     

    Wel heel veel vragen over smartphone gebruik. Ikzelf heb de enquete afgebroken. Jij mag van alles weten, maar thesistools niet

     

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93499 in Enquête over uw holteronderzoek
Je informatie: