default-header

echo

Home Forums Stress echo

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80044 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo Allemaal

    Mijn vraag is.ik hoop dat ik hier dan goed zit,nog nooit gedaan,

    Ik moet en hartecho laten maken,maar ik kan niet op mijn rug en ook niet links liggen,ivm erge draaiduizelingen,Ik slaap ook alleen maar rechts en dan met drie kussens.
    Is er ook een mogelijkheid om de echo anders te maken,
    Ik laat het cardiogram ook altijd zittend maken,maar nu zit ik met het echo probleem.
    Hopelijk kan iemand mij wat meer vertellen,
    Sorry als ik ergens anders de vraag moet stellen,maar daar kom ik niet zo goed uit,

    groet Elis.

    #89442 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Ontzettend lastig voor jouw, wordt je niet blij van.
    Heb diverse echo’s gehad maar allemaal op de rug en op de zij de laatste ging via de slokdarm en was alleen maar op mijn linkerzij maar kan me voorstellen dat ze die ook op de rechterzij zouden kunnen doen.
    Maar goed je zult het toch met het ziekenhuis moeten bespreken en hun jouw probleem voorleggen.

    #89443 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hallo Eli’s, welkom op dit forum, ik denk dat je dit gewoon duidelijk moet maken, dan is er echt wel een oplossing voor, niet te veel stressen, ze hebben daar wel meer meegemaakt, komt echt goed.
    Hoop het van je te horen.
    Lieve groet Nesia.

    #89444 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Elis,

    Ik kan me voorstellen dat er meer patiënten zijn die misschien moeite hebben met liggen. Leg jouw probleem duidelijk uit. Ik weet zeker dat ze je het zo gemakkelijk mogelijk willen naken.

    Hartegroet,
    Annemarie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #89444 in echo
Je informatie: