default-header

dubbel dotteren

Home Forums Dotteren dubbel dotteren

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #80924 Reageer

    Hallo Koos,
    Je cardioloog doet toch wel meer dan dieet en vochtbeperking hoop ik? Mijn ritme is na enkele weken naar normaal tot laag gebracht met vochtafdrijvers en betablokkers. Dat gebonk wat ik ook had ’s nachts is weg en geeft natuurlijk een veel betere nachtrust. Ik ben wel wat jonger en slikte totaal geen medicijnen maar mijn hartfalen is ook vrij ernstig en ieder mens reageert anders. Maar zeker aan blijven geven bij je cardioloog dat je hart nog zo bonkt ’s nachts groetjes Yvon

    #80925 Reageer

    Hallo Koos,
    Je cardioloog doet toch wel meer dan dieet en vochtbeperking hoop ik? Mijn ritme is na enkele weken naar normaal tot laag gebracht met vochtafdrijvers en betablokkers. Dat gebonk wat ik ook had ’s nachts is weg en geeft natuurlijk een veel betere nachtrust. Ik ben wel wat jonger en slikte totaal geen medicijnen maar mijn hartfalen is ook vrij ernstig en ieder mens reageert anders. Maar zeker aan blijven geven bij je cardioloog dat je hart nog zo bonkt ’s nachts groetjes Yvon

    #80926 Reageer

    Hallo Koos,
    Je cardioloog doet toch wel meer dan dieet en vochtbeperking hoop ik? Mijn ritme is na enkele weken naar normaal tot laag gebracht met vochtafdrijvers en betablokkers. Dat gebonk wat ik ook had ’s nachts is weg en geeft natuurlijk een veel betere nachtrust. Ik ben wel wat jonger en slikte totaal geen medicijnen maar mijn hartfalen is ook vrij ernstig en ieder mens reageert anders. Maar zeker aan blijven geven bij je cardioloog dat je hart nog zo bonkt ’s nachts groetjes Yvon

    #78540 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo mijn is sil
    na mijn hartinfarct is mijn rechte kransslagader 100% dicht eerste keer dotteren via de pols is mislukt
    nu wil men via de lis en de pols dotteren heeft er iemand ervaring mee ,zie er erg tegen op.

    #92757 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Hallo Sil
    Dotteren via de pols ken je nu, is je dat tegen gevallen?
    Via de lies is eigenlijk exact hetzelfde, alleen op een andere plek en nadien moet je een poosje plat liggen.
    Dotteren vind ik enorm meevallen, liever dat dan een zenuwbehandeling bij de tandarts 🙂

    #92783 Reageer
    sil58
    Gast

    Hallo jacob
    Nou ik heb het geweten het viel erg tegen lag drie uur op die tafel en achteraf is het weer niet geluukt en is het hart erbij ook beschadigt nu is het afwachten hoe en of het geneest en willen ze het in oktober weer probeeren zit er echt niet op te wachten heb helaas geen keus
    Nou jacob ik ga liever 10 keer voor een wortelbehandeling naar de tandarts

    #81629 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Kun je maar weer zien hoe verschillend onze kwaaltjes kunnen zijn.
    Kunnen ze niet opereren ipv dotteren?

    Btw 10 keer een wortelkanaal behandeling? dan gelijk de rest er ook maar uit. 🙂

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #92757 in dubbel dotteren
Je informatie: