default-header

Dotteren oude kranslagader

Home Forums Dotteren Dotteren oude kranslagader

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #79684 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goeiedag,

    Ik heb september vorig jaar een hartinfarct gekregen,binnen 1 week had ik een bypassoperatie ondergaan omdat alle drie de kransslagaderen dichtzaten.
    Er waren 5 bypassen geplaatst,ik bleef maar klachten houden,2 weken geleden was ik weer gekatheteriseerd en bleek 1 bypass weer 100 % dicht te zitten.

    Nu heb ik gisteren een afspraak bij de cardioloog en die zei dat ik heel goed besproken was in het hartteam, en dat ze maandag a.s de orginele ader willen doorprikken de RCA die vorig jaar ook verstopt zat en waardoor er een operatie kwam.

    Iemand dit ook meegemaakt en wat is de kans van slagen dat ze een afgesloten ader kunnen openprikken?

    Gr Frenk

    #87751 Reageer
    Frenkieboy
    Deelnemer

    Ik kan er zelf antwoord opgeven.
    10 oktober geprobeerd om de rechter kranslagader te open,is helaas niet gelukt.
    Ze zijn 2 uur bezig geweest maar er zat teveel kalk.
    Ik zou dus nu niet weten hoe het verder gaat allemaal totdat ik weer een vervolgafspraak krijgt bij mijn cardioloog,dat is volgende week vrijdag.
    Ik hoop dat er nog opties zijn

    #87860 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ik had na de open hartoperatie ook nog steeds klachten
    van de 5 omleidingen was er 1 voor de vernauwing omgeleid in plaats van erachter
    daar is later met heeeel veel moeite een stent in geplaatst
    mijn functioneren is er niet beter op geworden
    hoop dat het bij u goed gaat succes

    #87861 Reageer
    Frenkieboy
    Deelnemer

    Hoi erb,
    Ik heb ondertussen mijn afspraak bij de cardioloog gehad.
    Nu heb ik ook gehoord dat de 4e omleiding,een borstslagader het ook niet meer doet. Terwijl dat die toch wel een tijdje mee zou moeten gaan.
    Nu zijn we hier klaar en kunnen ze niks meer doen wat betref omleidingen en stents.

    Vorige week heeft mijn cardioloog een second opinium aangevraagt bij het Erasmusmc,en die zien het ook niet zitten en die vinden het te gevaarlijk om wat te ondernemen.
    Daar kan ik dus ook niet terecht.
    Nu heeft mijn cardioloog gisteren naar nieuwegein gebeld of ik daar terecht kan en ik zit nu op antwoord te wachten.
    Wanneer heb jij je hartoperatie gehad erb?

    Groeten Frenk

    #87870 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    jeetje ja dat is nog al heftig he
    ik ben september 2008 geopereerd
    in utrecht umc verder heel erg goed behalve die ene ader dan
    er was daar een arts die mij daarna dan nog gedotterd heeft en die was geweldig
    hij kon maar niet in die ader komen er zo`n vervelende kronkel in en verschillende naalden geprobeerd en hij wilde dus maar stoppen lukte gewoon niet
    toen toc nog een laatste poging met een nog dunnere naald en die lukte gelukkig toch nog
    dr.augustinie ik vergeet nooit meer de naam van die man
    ik hoop voor u dat u ook geluk hebt en blijven zoeken hoor niet zomaar opgeven dat is mijn motto
    succes ermee

    #87879 Reageer
    Frenkieboy
    Deelnemer

    Zo zie je maar dat ieder ziekenhuis weer een cardioloog heeft die net weer wat kundiger is als een ander.
    2008 is ook niet lang geleden.
    Maar ik vind het heel goed van dr.augustine dat hij toch nog een poging gedaan had.
    Ik krijg nu eindelijk een second opinium,dat gaat gebeuren in het cardiac care in blaricum dat is een onderdeel van st antonius nieuwegein.
    Ik vind het heel erg spannend! ik mag 18 okt.
    Dan pakken ze mijn dotterverslagen en operatieverslagen erbij en dan moet ik weer een fietstest,bloed afnemen en de hele reutemeteut doen.
    Ik hoor die dag ook meteen wat er nog kan/mag gebeuren.

    #87884 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    nou ik wens je heeeel veel succes en wens je een voorspoedig herstel

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #87861 in Dotteren oude kranslagader
Je informatie: