default-header

De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Home Forums Angina pectoris De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 239)
  • Auteur
    Berichten
  • #89535 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ik zou maar gauw een second opinion aanvragen, ga maar naar een ander, maar zorg er wel voor dat je dossier daar ook komt.
    Heel veel sterkte
    Hartegroet
    Joukje

    #89537 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Joukje, hoe bedoel je, het is 2 jaar geleden dat ik gedotterd ben, ik heb toen nog 3 x in het ziekenhuis gelegen en een catheterisatie gehad maar alles was goed ondanks af en toe (heftige) pijn op de borst. Ik neem dan een nitro puf en het gaat dan weer maar vooral met het weer, deze ijzige kou of in de zomer benauwd weer is het erg en als ik me ergens heel druk om maak. Ik moet over 3 weken weer naar de cardioloog voor een echo en ben dus erg benieuwd. Ik ben eind september geopereerd en alles is nagekeken, ecg e.d. en toen was verder alles ook in orde dus daarom ben ik erg benieuwd. Maar ik begreep dat er meer mensen last hebben van die pijn op de borst en vermoeidheid na het dotteren. Heb jij andere ervaringen ? Ik hoor ze graag,
    groetjes Jany (Vardo)

    #89538 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hallo Jany
    Ik ben vorig jaar na een hartinfarct gedotterd en 2 stents gezet,,ik heb heel af en toe nog een soort kramp in de kaak, maar heel zelden hoor, nytrospray helpt dan goed, maar verder gaat het met mij heel goed, ik moet maandag naar de cardioloog, vind het wel eng, maar ben ook wel benieuwd.
    Maar moe ben ik niet, heb ook geen last van de kou, alleen af en toe die lichte verkramping.
    Hoop dat het snel wat beter gaat met jou. Als je vragen hebt hoor ik het wel.
    Hartegroet Nesia.

    #89539 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hoi Jany, nog even dit, ik merk wel dat die verkrampingen komen als ik erg emotioneel ben of gestrest.
    Nesia.

    #89540 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Beetje jammer
    Jullie nemen de thread van Corrie dus volledig over.
    @Nesia moet jij nou werkelijk in elk antwoord dat je hier op het board geeft vertellen dat je gedotterd bent en stents hebt?

    #89541 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Sorry Jacob,mij hoor je niet meer.

    #89542 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hallo Jacob,

    Ja idd ik ga eerst de longarts afwachten
    .En hopen dat die iets gaat doen.
    Als die niets doet iig weinig( dat vertelde mijn huisarts gisteren) hij vertelde dat de longarts echt niets gaat doen en zeker niet naar de longaderen kijken enz ,alleen een op een soort fluitje blazen om te kijken hoeveel kracht er in je longen aanwezig is.
    Terwijl er een pulmonale screening is aangevraagd!
    En de klachten zo heftig als dat het nu nog is, vraag ik een second opnion voor het LUMC of het erasmus in Rotterdam.

    Groetjes en fijn weekend

    #89543 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Zo te lezen heb je je huisarts toch een beetje op je hand.
    Ik blijf er bij dat jouw klachten niet normaal zijn en hoe dan ook verder onderzocht moeten worden.

    #89544 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Nesia, om ervaringen uit te wisselen vind ik het fijn als je weet wat de ander mankeert,
    er is zoveel verschil wat betreft hartkwalen. Ik tref niet veel mensen hier in mijn omgeving die nog zo gauw moe zijn en last hebben van het weer. En ik weet niet de leeftijd van iedereen, ik ben zelf 58, maar ik was zelf in het ziekenhuis in Rotterdam altijd de jongste van de afd cardiologie. Ik spaar goede tips maar helpen ho maar….
    Ben wel eens jaloers als ik hoor dat sommigen weinig restverschijnselen hebben na hun hartinfarct. Omdat ik heel moeilijk loop hou ik het er maar op dat ik daar deels zo moe van ben en blijf. Maar ook geestelijk, op een feestje of zo na 3 uur ben ik uitgeput, kan door de drukte komen maar is dat ook van het dotteren ? En nu met dit ijsweer kom ik niet buiten want dan heb ik ook flink last van druk op de borst.
    Maar ik ben altijd erg benieuwd naar ervaringen van anderen, in mijn omgeving zijn geen hartpatienten gelukkig maar.
    Lieve groet Jany (Vardo)

    #89545 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hoi Jany.
    Die geestelijke vermoeidheid heb ik ook wel hoor, trouwens ik ben 60 , aar het is bij ons erfelijk, ja, ook ik ben soms behoorlijk bang, ik moet maandag naar de cardioloog, vind in
    ik toch behoorlijk eng, je weet tenslotte nooit wat ze vinden, en die spanning werkt weer door op mijn bloeddruk, heb zelf een meter, was gisteravond veel te hoog, vanmorgen weer goed, dus ik wacht maar af, maar als jij moeilijk loopt is dat op zich al vermoeiend,
    Maar kreeg net een reprimande van Jacob, dus ik hou me maar een beetje afzijdig,
    Heel veel sterkte en lieve hartegroet Nesia.

    #89546 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    @Nesia ik wil deze discussie wel aan gaan maar maak dan ff een nieuwe thread aan.

    #89572 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Corrie, kwam op het nieuws dat er een cardiologische afd van het Haga ziekenhuis dicht is of gaat. Ik begreep van jou dat je er ook niet helemaal tevreden was, al iets bekend waar je een second opinion gaat doen ? Gr. Jany (vardo)

    #89573 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hallo Jany,

    Ik hoef niet meer terug te komen bij de cardioloog ja evt over een jaar. Ik ben door gestuurd naar de longarts, daar kan ik 4 april terecht. En het is afwachten wat die gaat zeggen en doen.
    En anders een second opinion in het LUMC of het Erasmus.

    Groetjes Lydia

    #89574 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Nog even een PS. Ik heb zondag wel een hele lange mail gestuurd naar het Meldpunt Cardiologische zorg. Over alles wat er vanaf 8 februari is gebeurd .
    Groetjes Lydia

    #89575 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Blijkt daar dus toch een en ander mis te zijn.
    Geen second opinion meer gewoon een ander ziekenhuis!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 239)
Reageer op: Reactie #89575 in De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!
Je informatie: