default-header

De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Home Forums Angina pectoris De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 239)
  • Auteur
    Berichten
  • #89520 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    En we wachten al zo lang ,Jacob.

    Dank je wel voor de uitleg.
    Ik had wel gelezen over die hypertensie maar ik dacht ik heb helemaal geen hoge bloeddruk, maar oke dit staat dan weer in verband met je longen.
    Mijn bloeddruk gisteren was 89/59 niet erg hoog dus.
    Heb net wel even gebeld met het ziekenhuis omdat ik toch ook wel de uitslag van het wilde hebben van de BNP maar die was 66 dus goed, en geen hartfalen.
    Vocht hou ik wel van maar dat had ik al een keer geschreven, maar de cardioloog reageerde daar helemaal niet op.
    Jammer want het is wel een probleem.

    groetjes

    #89521 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    PS , ik moest wel gelijk stoppen met de metropolol.

    #89522 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hoi,
    Ja ik heb juist wel last van pijn op mijn borst en heel erg kortademig bij alles wat ik doe.
    Of ineens spontaan als ik op de bank zit.
    Ik ga er nu ook een beetje bang voor woorden,hoor.

    Ik moet nu maar even afwachten wat de Longarts gaat doen en vinden,,,,,of niet!
    Groetjes Lydia

    #89523 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Inderdaad maak je niet te druk 4 april is nog af te zien.

    #89524 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Corrie, (en Jacob als die dit leest, ik ben wel nieuwsgierig maar moest jij nog niet zoutarm eten ? En heb je dan ook plaspillen ? Mijn bloeddruk is 130/65 dus dan vrij hoog gezien het aantal medicijnen die ik gebruik. Ik heb wel 2 soorten plaspillen want ik houd anders ook nogal vocht vast. Wel fijn dat ze dan verder gaan zoeken, ik had de pech dat ze dat in het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam niet deden, als ze het wel gedaan hadden wat de reden was dat ik vocht vasthield had me een heleboel ellende bespaard gebleven.
    Maar ben je nu wel een beetje gerustgesteld nu het niet van je hart is ?
    Gr. Jany

    #89525 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Jacob, heb jij ook last van je longen, je had ook toch klachten na het dotteren.
    En mag ik vragen (ben wel erg nieuwsgierig) ben je voor je hart afgekeurd ? Ik ben nu afgekeurd (november) maar moet binnenkort weer herkeurd worden en ze zeggen dat het niet erg meeteld als je last van je hart hebt en nog klachten van infarcten (ik had er 3)
    Ben erg benieuwd,
    Gr, Jany.(Vardo)

    #89526 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Mijn story heb ik samengevat in mijn hartverhaal
    daar kun je nog sinds kort RLS bijtellen.
    http://www.hartpatienten.nl/hartverhalen/ik-begon-als-hartpatient-dp2
    Mijn volledige afkeuring was binnen 3 weken al rond, tot mijn verbazing.
    Dat ik gedeeltelijk afgekeurd zou worden stond voor mij al wel vast, echter dat halve gedoe heb je niks aan , minder uitkering, sollicitatieplicht en een werkgever zit toch niet op je te wachten.

    #89527 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Jacob, vraagje RLS bedoel je het Restless Leggs Syndrom ? Is mij zeer bekend want
    Ik ben hier vorige week voor naar de neuroloog geweest, tob hier al zeer veel jaar mee, pilletje na pilletje en nu door de scan, misschien dat het uit mijn rug komt, ook van mijn knieen, is een heel verhaal, staat ook sinds 2011 op de site. (datum weet ik niet meer)
    als het dezelfde RLS is ben ik erg benieuwd ! Gr Jany.

    #89528 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Yep restless legs syndrom.
    Zit er ook al jaren mee totdat ik op het niveau kwam dat ik er paar keer per week gewoon 48 uur niet van sliep.
    Dus maar eens naar de huisarts pilletjes gekregen, echter behoorlijke bijwerkingen.
    Nieuwe gekregen Ropinirol, heb ik nu paar maanden en werkt redelijk tot nu toe, echter gevaar van die pilletjes dat je lichaam er aan went en dat je dus een hogere dosis moet.
    Eerst maar eens kijken waar het schip strandt.

    #89529 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Jacob, ben jaaaaaren geleden al begonnen met Inhibin, Sifrol, nu Pramipexol en pas van de neuroloog Rivotril gekregen, helpt wel maar inderdaad zo suf ik ervan werd. Zal wel hetzelfde zijn als die jij hebt, een soort met pam, dat is puur slaapmiddel. Ik sliep met 8 Pramipexol soms nog niet dus nu heb ik die en rivotril erbij. Gaat nu redelijk maar de neuroloog wil kijken of het met mijn rug allemaal in orde is.
    Een mens tobt wataf zeg, 2 jaar geleden nog vrij gezond, kon alles, werken en sporten en nu een vermoeid en slecht lopend persoontje geworden, ben er in een week grijs van geworden. Zoveel kwalen en ziektes.
    Gr. Jany.

    #89530 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Yep ouder worden gaat niet vanzelf.
    Neem aan dat je mijn link naar het hartverhaal gevolgd bent, dan weet je genoeg, maar ik probeer er nog wat van te maken.

    #89531 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Natuurlijk is het hartstikke fijn als het niet van mijn hart is.
    Maar ik heb gemengde gevoelens hierover.
    Vooral omdat ik naar de longarts word gestuurd. Ik hoest niet , ja dat deed ik 12 jaar geleden toen ik nog rookte, maar verder buiten heel af en toe een verkoudheidje hoest ik echt niet, daarom begrijp ik niet dat ik doorgestuurd word naar de Longarts.

    En als het dan leest over hoesten en piepen en weet ik veel wat nog meer, vraag ik mij af wat ik daar moet doen, Misschien ben ik een dom blondje hoor !
    Maar goed ik laat het wel over me heen komen zoals het nu is en helemaal de laatste 2 dagen kan het zo echt niet meer.

    .Ik wens jullie allemaal een goede nacht!

    #89532 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    eerst maar eens de longarts afwachten als dit geen oplossing biedt kun je altijd nog voor een sec. opinion gaan
    welterusten all.

    #89533 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Goedenmorgen, zo laat kijk ik niet meer op de computer hoor, om 22.30/22.45 gaan bij mij de luikjes dicht. Het is niet alleen lichamelijke vermoeidheid, het lijkt ook wel geestelijke
    vermoeidheid, kan door de coma komen denk ik. maar over rusteloze benen, toen ik voor mijn hart in het Erasmus MC lag zeiden ze dat het ook best door mijn hart kon komen. Ik heb toen een maand of 3 geen medicijnen gebruikt tegen restless leggs maar daarna begon het helaas weer, nachten op lopen, met een verstijfde knie door het stilliggen tijdens de
    coma wegens hartoperatie en nog genezende van de hartinfarcten, daar knap je niet van op.
    NU gaat alles redelijk ik wacht nog op de herkeuring door UWV, heb wel de vermoeidheid en kortademigheid overgehouden van het hart evenals druk op de borst. En we gaan weer een weekend tegemoet met veel kou en wind dus kan ik amper buiten komen.
    Maar de vermoeidheid is echt van het hart ik heb 5 jaar ziekte van Lyme gehad en net klaar met de kuur van 3 maanden en de vermoeidheid is niet minder geworden dus het zit bij mijn hart ergens.
    Maar jij Jacob hebt ook wel een en ander te verstouwen gehad. Maar of het bij de leeftijd hoort, ja we worden wel ouder maar ik was altijd erg actief, actiever dan toen ik 30 was.
    Ik denk misschien nu als een 30-jarige maar voel me soms een 70+ er.
    Gr. Jany.

    #89534 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Corrie, hoe is het s’nachts met jou, heb je dan ook last van kortademigheid, ik af en toe en merk dan aan mijn ademhaling wat voor weer het buiten is. We gaan nu ook weer een lekker weekend tegemoet met veel kou en wind.
    Hou je lekker rustig verder, en morgen alavast een fijne dag,
    gr. Jany (vardo)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 239)
Reageer op: Reactie #89529 in De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!
Je informatie: