default-header

De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

Home Forums Angina pectoris De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 239)
  • Auteur
    Berichten
  • #90090 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Fijn dat je dit geschreven hebt Annemarie, ik had Corrie ook al willen mailen maar heb ook weinig puf. Dank je wel en beterschap met je man ! Fijn weekend, lieve gr. van Jany

    #90091 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    IK vind het erg voor je hoor, nu vanaf februari al zo aan het tobben, heel veel beterschap en sterkte en ik hoop dat het gauw minder warm wordt, ook voor mezelf, veel sterkte, lieve gr, Jany

    #90093 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    @Jany,
    Doe jij het ook rustig aan. Hopelijk gaat het met jouw man weer wat beter. Met mijn man gaat het redelijk.

    Fijn weekend,
    Annemarie

    #90103 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo,
    Ik kreeg een berichtje van Lydia. Ze kreeg vanmorgen een telefoontje dat ze vanmiddag een hartcatheterisatie krijgt. Als er iets gevonden wordt zal er meteen iets aan gedaan worden en moet ze een nachtje blijven. Anders mag ze weer naar huis.


    @Lydia
    , heel veel sterkte gewenst.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #90104 Reageer
    nesia52
    Deelnemer

    Hallo Lydia.
    Ik wens jouw heel veel sterkte en hoop dat ze iets vinden, zodat er iets aan gedaan kan worden, hopelijk voel je je dan beter.
    Lieve hartegroet Nesia.

    #90109 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    @ Lydia, als het goed is ben je vandaag gecatheteriseerd, ik hoop dat het nu wat beter gaat want als ze wat gevonden hebben zul je wel gelijk gedotterd zijn. En wie weet gaan ze gelijk verder onderzoeken want je bent al zo lang aan het tobben.
    We horen het wel van Annemarie.
    Heel veel sterkte en beterschap, warme groetjes van Jany


    @Annemarie
    , jij bedankt voor alle mededelingen, je hebt het zelf ook al zo druk ! en ik wil graag weten hoe het met je man is, warme groetjes van Jany.
    ps mijn man gaat weer als vanouds.

    #90126 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik ga even vertellen wat er vorige week is gebeurd.
    Ik kreeg maandagochtend om rond 11 uur een telefoontje van het LUMC dat er s,middags een plek open was .
    Ik kon om 13 uur komen.Tja daar hoef je dan niet over na t edenken.
    Toen ze daar hoorde dat ik ook TBC heb was er even paniek want ik moest ge isoleerd worden na mijn hartcatheterisatie.
    Ik zei dat ik niet besmettelijk was en dat het niet in mijn longen zat.
    Alles is ingeschakeld (groot gelijk hoor) en ik kon na de hartcatheterisatie dus gewoon naar de zaal( 2 persoonskamer).

    Ze zijn ruim 2 uur bezig geweest en hebben alles goed bekeken.
    Om een lang verhaal kort te houden….. naast de stent die in februari is geplaatst is een zijtak(je) en die is ook een vernauwing daar siepelt nog maar een klein stroompje bloed door heen en dat veroorzaakt dus de klachten.
    Helaas……… Ik weet dat ze in februari tijdens het dotteren daar in de buurt lang bezig is geweest om daar een stent te plaatsen , maar dat lukte niet.
    Het was dus bekend dat er daar een vernauwing was.
    Of het is niet gemeld bij het dotterverslag of mijn cardioloog van het Haga heeft niet de moeite genomen om verder te lezen of heeft het helemaal niet gelezen.
    Hij was degene die zei u bent gedotterd en het is goed, het is niet meer op mijn terrein, ik stuur u door naar de Longarts en als die niets vind tja dan komt u weer bij mij,maar ik weet dan echt niet wat ik met u moet.
    Dank u dokter.
    Vandaar ook de second opinion in het LUMC.

    Ik heb nu wel isisorbide gekregen.
    En 16 sep, voor controle naar mijn eigen Cardioloog (die is nu met vakantie).
    Wel heb ik gezegd tegen mijn man dat ik aan de bel ga trekken als de kortademigheid nog zo erg blijft.
    Stiekem had ik gehoopt dat het minder zou worden, maar helaas….
    De kans is groot dat ik levenslang Plavix ga slikken.

    Mijn Cardioloog in het LUMC zag gelijk op de “dotterfilm” dat er daar iets niet goed was , vandaar de hartcatheterisatie.

    Warme groet,
    Lydia

    #90127 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Als ik het goed begrijp zagen ze het probleem, echter niks aan gedaan?

    #90135 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Lydia, fijn eindelijk weer wat van je te horen ! Er zal vast geen opzet in het spel zijn maar wat een rare dingen in het Haga ziekenhuis ! Fijn dat ze eindelijk wat hebben en als je nu maar van die klachten afkomt ! Ik had het geluk dat het net lukte met die stent, moest er bij mij ook op een ongelukkige plek in, duurde 2 uur en wat erna kwam was ook geen pretje. Ik werd een hartsstilstand en een week later pas wakker. Dus jij ook levenslang aan de Plavix ? ik ook al mag ik misschien ooit zonder maar ze twijfelden in april nog dus gewoon slikken.
    Ik hoop echt dat dit nu het laatste is wat je overkomt en dat je nu lekker kan gaan opknappen !
    Heel veel sterkte gewenst,
    lieve groet van Jany

    #90136 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Jacob in het Haga was het al gezien.
    Ze konden er niet bij en hebben het gelaten voor wat het was.
    Mijn cardioloog in het Haga heeft er niets meegdaan, helaas.

    Nu ben ik gelukkig in de juiste handen terecht gekomen.

    Groetjes Lydia

    #90137 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Hoi Jany, Nee opzet , ik weet het niet.
    Misschien laksigheid en slordigheid.
    Er zijn bij mij zoveel dingen fout gegaan en ze zijn zo ontzettend slordig geweest bij mij.
    Denk aan de uitslag voor de Longembolie die ik pas na 2 weken te horen kreeg en toen direct werd opgenomen en niet eens meer naar huis mocht omdat ik gevaar liep, die 2 weken daarvoor dan niet?

    Er gaat een dikke vette klacht naar de klachtencommissie.

    Nee ik voel me nog steeds niet goed en ben heel erg kortademig.
    Kan echt niets doen, heel vervelend. maar ik wil echt geen ouwe zeur zijn hoor. Dus…………..zolang het gaat blijven we lachen.
    Morgen moet ik naar de fleboloog voor mijn benen en volgende week naar de Infectie arts voor de TBC en ga dan voor een half jaar aan de antibiotica.

    Groetjes Lydia

    #90140 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Je bent in elk geval een hele stap verder en in het haga hebben ze gewoon lopen kl… en zijn we weer aanbelandt bij het begin van dit verhaal oftewel hartfalen tgv een nog aanwezige vernauwing, die men voor het gemak maar verzweeg.

    #90161 Reageer
    Nel65
    Deelnemer

    Heel erg voor je, ik geef je een dikke knuffel!!

    #90165 Reageer
    Corrie 50
    Deelnemer

    Ik ga toch maar weer een afspraak maken met de cardioloog.
    Ben zo kortademig bij alles wat ik doe.
    Ik val ook steeds om en moet me goed vasthouden of mijn man houdt mij vast.
    Moet dan eerst even bij komen en daarna gaat het wel weer.
    heb ook regelmatig een heel vervelende hoest , een droge hoest ook midden in de nacht dan word ik er echt wakker van.
    Ik slaap al op meerdere kussens.

    Ik weet het ik mag de moed niet opgeven maar wanneer houd dit op.
    Hoelang gaat dit nog duren. :angry:
    Ik heb het nu al sinds februari .

    Ik ga mijn bedje opzoeken, moet morgen naar het LUMC naar de infectiearts voor de TBC.
    Pffffffffffffffff
    Groetjes Lydia

    #90238 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Hallo Lydia, al tijdje niks gehoord.
    Hoe gaat het?

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 239)
Reageer op: Reactie #90238 in De klachten die er nog steeds zijn na het dotteren!
Je informatie: