default-header

Dames help! ACE remmers en Bètablokkers

Home Forums Recepten en tips Dames help! ACE remmers en Bètablokkers

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80594 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Zo langzamerhand word ik er moedeloos van. Ik reageer op medicatie zeer sterk. Ik heb Ramipril gehad maar kreeg ik ineens vreselijke kriebelhoest van dus moest ik er mee stoppen en heb nu Irbesartan! Maar nu heb ik na 3 dagen al een vreselijke gewrichtspijn. Kan moeilijk lopen en kan mijn armen niet meer hoog optillen mijn vingers doen zeer. De arts weet dat ik van statines ook spierpijn krijg dus die slik ik voorlopig niet meer. waarom schrijft ze dan Irbesartan voor terwijl daar spierpijn weer de bijwerking van kan zijn? Van metroprolol heb ik ook al zoveel bijwerkingen. Dus dames wat gebruiken jullie voor bètablokkers en ACE remmers?

    #93484 Reageer
    kokkenees
    Deelnemer

    ik gebruik sinds 1984 atenolol/chloortalidon en sinds 2000 micardis 40 er bij. van atenolol heb ik psoriasis gekregen en heb altijd zeer levendige dromen – soms zijn het nachtmerries en ook kriebelhoest. overdag niet maar zodra ik plat lig begint het. statines gebruik ik niet (meer) ik kreeg deze als preventie terwijl mijn cholesterol goed was en ik kreeg er zoveel spierpijn van dat ik daarmee gestopt ben. als ik van alles ga slikken ter preventie waar blijf ik dan er zijn teveel bijwerkingen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93484 in Dames help! ACE remmers en Bètablokkers
Je informatie: