default-header

Cholesterol idioot omlaag door Bergamet !

Home Forums Cholesterol Cholesterol idioot omlaag door Bergamet !

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80551 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Sinds een maand slik ik Bergamet voor hoog cholesterol. Ik heb vandaag de zelftest voor cholesterol thuis gekregen en was benieuwd naar mijn cholesterol nu ik een maand Bergamet slik. Ik zit op 2,5!!!!!
    Maand geleden was het nog 5,9. Mijn man heeft bij zichzelf gemeten om te kijken of het betrouwbaar is hij zit op 4.5
    Onvoorstelbaar dit spul werkt kennelijk echt. Ik ga maandag arts bellen om een echte meting te laten doen.

    #93029 Reageer
    Roland
    Gast

    Dat klinkt hoopvol!

    Groet.
    Annemarie

    #93030 Reageer
    Cls
    Gast

    Ja als deze test echt betrouwbaar is betekent het dat Bergamet wel heel goed werkt. Snap dan niet waarom dit niet in Nederland word voorgeschreven. Vraag me nu af of 2,5 niet te laag is!

    #129837 Reageer
    Boesj
    Gast

    Beste Bert, van welke leverancier gebruik je de Bergamet? Ik heb het ook opgezocht, maar de “vitamineman” lijkt me niet echt betrouwbaar. Er zijn in Nederland blijkbaar twee bedrijven die Bergamet verkopen. Van alle supplementen wordt tegen mij gezegd dat ik het niet mag gebruiken omdat ik bloedverdunners gebruik. Ik wil die gevaarlijke chemische cholesterolverlagers niet!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #93029 in Cholesterol idioot omlaag door Bergamet !
Je informatie: