default-header

CardioRetinometry

Home Forums Alternatieve behandelingen CardioRetinometry

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79422 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo mensen,

    Via dit forum wil ik even jullie aandacht vragen voor het volgende.
    Prof. Sydney Bush is een optometrist. In zijn praktijk in Hull (Engeland) maakt hij al jaren foto’s van de ogen en de erin liggende vaten (fundusfotografie). De vaten van de ogen zijn een spiegel van de toestand van het totale vaatstelsel. Een aantal jaren geleden, schreef hij reeds vitamine C voor bij ontstekingen aan de ogen, nadat hij een foto van het betreffende oog had gemaakt. Op deze foto was ook de plaque (arteriosclerose) in het vaatstelsel te zien. Nadat de patiënt enkele maanden vitamine C (hoge doses) had genomen en er tijdens een volgende controle wederom een fundusfoto werd gemaakt, bleek de plaque beduidend in omvang te zijn afgenomen of zelfs in zijn geheel te zijn verdwenen.
    Fundusfotografie is een alternatieve diagnose, kan door elke goede optometrist worden gemaakt en beoordeeld, en is volstrekt pijnloos en zonder elke vorm van straling.
    Professor Bush zet zich, ondanks zijn hoge leeftijd van boven de tachtig, sindsdien met hart en ziel in voor hart-en vaatziekte.
    Zijn boek dat net uit is, heet “700 Vitamin C Secrets”.

    #86279 Reageer
    Admin Job Pieter
    Deelnemer

    Hallo Johnboy,

    Ik begrijp best dat je hier veel aandacht wil vragen, maar het is niet de bedoeling om berichten dubbel te plaatsen. Ik heb daarom de minst bekekene verwijderd.

    Het is op zich ook interessant dat Professor Bush zich hier voor in zet. Het zou een uitkomst kunnen bieden voor een aantal mensen.

    Een idee is misschien ook om een link te plaatsen naar meer informatie over het boek, of waar mensen meer informatie kunnen vinden. Eventueel ook een verkoopadres voor geïnteresseerden.

    Groeten, Job

    #86282 Reageer
    johnboy
    Deelnemer
    #86286 Reageer
    Admin Job Pieter
    Deelnemer

    Dit maakt het een stuk duidelijker. Zo kunnen geïnteresseerden wat makkelijker informatie vinden. Bedankt

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #86282 in CardioRetinometry
Je informatie: